تیم فوتبال نساجی مازندران عصر روز دوشنبه در ادامه ناکامی های هفته های اخیرش در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور مقابل تیم صدر جدولی پیکان تهران در دیدار خانگی تن به شکست داد.
کد خبر: ۱۷۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 01 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، نساجی در چارچوب هفته بیست و چهارم این رقابت ها عصر امروز در حضور حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان حریف بود که نتیجه را دو بر یک به میهمان مدعی واگذار کرد.

شاگردان سیدکوروش موسوی در تیم نساجی که از چهار دیدار گذشته اشان فقط یک امتیاز کسب کرده بودند، این دیدار را با انگیزه و هجومی آغاز کردند ، اما همانند بازی های گذشته ضعیف خط دفاعی این تیم مانع از کسب امتیاز در بازی خانگی شد.


نساجی با این ناکامی که نهمین شکستش در این فصل محسوب می شود همچنان با 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی رقابت ها باقی ماند.


پس از پایان این مسابقه شماری از هواداران تیم نساجی در بیرون از ورزشگاه به بازیکنان و مدیریت این باشگاه اعتراض کردند که منجر به درگیری شد ولی با دخالت پلیس خاتمه پیدا کرد.

تیم پیکان تهران هم با کسب 3 امتیاز این بازی 45 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی رقابت ها صعود کرد.


تیم خونه به خونه مازندران دیگر نماینده استان در این رقابت ها در ادامه روند درخشش های هفته های اخیر خود، عصر امروز در دیداری خارج از خانه برابر تیم پارسه تهران به میدان رفت که با نتیجه 2 بر یک صاحب برتری شد و از رده چهارم جدول به رده سوم صعود و اختلاف خود را با دو تیم بالای جدول کم کرد.


مازندران در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با دو تیم نساجی و خونه به خونه حضور دارد.


مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با حضور 20 تیم و طی 38 هفته رفت و برگشت برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار