با تأیید صلاحیت یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس که از طیف اصلاح‌طلبان نیز هست خواب طرفداران این جریان در مرکز استان آشفته شد.
کد خبر: ۱۸۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 20 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، بازار تایید صلاحیت‌ها با وجود آغاز رسمی تبلیغات مجلس شورای اسلامی همچنان داغ است، با تأیید شدن کوروش یوسفی کاندیدایی از طیف اصلاح‌طلبان استان مازندران تا حدودی برنامه‌های از قبل پیش بینی شده این جریان دچار دستخوش جدی می‌شود.

کوروش یوسفی اگرچه با تأخیر یک‌روزه در جریان انتخابات قرار گرفت ولی به دلایل مواضع اصلاح‌طلبی خویش بخش اعظمی از آراء این جریان را به‌سمت و سوی خود می‌کشد و همین موضوع باعث دل‌نگرانی جریان اصلاح‌طلب در مرکز استان مازندران شد.
 

روز گذشته قرار بود که جریان اصلاح‌طلب نشست مشترکی را در یکی از نشریات مرکز استان با دو داوطلب که در سر لیست اصلاح طلبان قرار دارند، برگزار کند که به دلیل عدم حضور یکی از داوطلبان، یکی از سایت‌های خبری که مدافع این جریان نیز هست، عدم حضور این داوطلب نمایندگی مجلس را به تأیید صلاحیت شدن کوروش یوسفی مرتبط دانست.

کوروش یوسفی هم به دلیل داشتن تفکر اصلاح‌طلبی از حمایت فرهنگیان این طیف در مرکز استان و نیز برخی از همسویان خویش برخودار هست و همین موضوع باعث دلنگرانی برای جریان اصلاح طلبان شد.

از طرفی یوسفی به‌دلیل منتسب بودن به منطقه چهاردانگه و احتمال اینکه رأی این منطقه به سمت وی سوق داده شود و همچنین به جهت اثر بخش بودن آرا این منطقه نگرانی اصلاح‌طلبان در این زمینه نیز افزایش یافت.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار