با توجه به اظهار نظرهای انجام شده؛
اگر چه سفرهای نوروزی به اتمام رسیده و مسافران راهی استان های خود شده اند اما شنیدن برخی اظهار نظر مسئولین استان مازندران در حوزه گردشگری و در روزهای پایانی ایام سفر این سئوال را برای شنونده بوجود می آورد براستی این مسئولین بر چه اساسی مبادرت...
کد خبر: ۱۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 05 April 2015
تابناک مازندران؛اگر چه سفرهای نوروزی به اتمام رسیده و مسافران راهی استان های خود شده اند اما شنیدن برخی اظهار نظر مسئولین استان مازندران در حوزه گردشگری و در روزهای پایانی ایام سفر این سئوال را برای شنونده بوجود می آورد براستی این مسئولین بر چه اساسی مبادرت به اینگونه اظهار نظرها می کنند؟
دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری مازندران که اتفاقا" دبیری ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران را نیز عهده دار بوده اعلام داشت:با توجه به کیفیت سفر در نوروز امسال شاهد کاهش چشمگیر چادرخوابی در مازندران بودیم!این در حالیست که به گفته سید محمد محمدی تاکامی مسئول کمیته شهرداری های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران حداقل  700 هزار نفر گردشگر نوروزی فقط در بوستان ها و پارک های شهرداری استان اسکان یافتند.
همچنین بر اساس مشاهدات خبرنگاران تابناک در سراسر استان و علیرغم بارندگی و سرما در هفته اول چادر خوابی در اکثر شهرهای مازندران و حتی پیاده روهای شهری دیده می شد ضمن اینکه مساله چادر خوابی در هفته دوم نیز ادامه داشت که به راحتی قابل مشاهده بوده است.
علی ایحال با توجه به اینکه استان مازندران از مقاصد اصلی مسافران در ایام تعطیلات می باشد و با توجه به اینکه معضل چادر خوابی می تواند آسیب های جدی در حوزه های اجتماعی،اقتصادی و امنیتی برای استان در پی داشته باشد ضرورت دارد مسئولین بیشتر از گذشته به پای کار آمده و با ارائه طرح ها و راه حل های مناسب در جهت حل این مشکل گام اساسی بردارند.
ضمن اینکه پیشنهاد می شود مدیران ستاد اجرایی سفر نیز اطلاعات خود در خصوص موارد سفر و چگونگی حضور گردشگران در مازندران را بیشتر نموده و با توجه به بازدیدهای میدانی در سطح استان مبارت به اظهار نظر نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار