نماینده ولی فقیه در مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امنیت مطلوب امروز کشور، مرهون تلاش‌های جهادگونه نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۲۰۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 26 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تبریک ایام نوروز و میلاد با سعادت حضرت صدیقه فاطمه زهرا (س)، از تلاش و زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سطح کشور قدردانی کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، افزود: زحمات نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و به فرموده مقام معظم رهبری امنیت انتخابات بسیار خوب بوده است.

طبرسی، سجده شکر برای وجود این امنیت را واجب دانست و گفت: وجود این امنیت، مشارکت بالای مردمی در انتخابات را به همراه داشت و ما همیشه قدردان این امنیت هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، نقش ناجا در کشور را برجسته دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها حضور دارد، ماموریت پلیس استان به دلیل مسافر‌خیز بودن آن، ماموریتی سنگین و پرحجم است.

طبرسی امنیت کشور و زحمات نیروی انتظامی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: هیچ عیدی غیر از تقدیر و تشکر از زحمات ناجا در شان کارکنان خدوم این نیرو نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سخنان پیامبر گرامی اسلام که یک شب پاسداری از کشور را برابر با دو ماه روزه گرفتن دانست، خاطرنشان کرد: تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان در افزایش بهره‌وری آنان موثر است.

وی با اشاره به نقش برجسته نیروی انتظامی در کشور، گفت: امنیت مطلوب امروز کشور، مرهون تلاش‌های جهادگونه نیروی انتظامی است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز در سخنانی از کاهش جرائم در ایام تعطیلات نوروز و تلفات حوادث رانندگی با تلاش کارکنان ناجا خبر داد و افزود: پلیس با راه اندازی قرارگاه های نوروزی، برقراری نظم و امنیت را عهده‌دار است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار