استاندار مازندران
استاندار مازندران گفت: با هماهنگی شواری عالی بانک استان از ظرفیت بانک‌های خصوصی در توسعه مازندران استفاده می‌شود.
کد خبر: ۲۱۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 23 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح‌ در نخستین جلسه مشترک مدیران بانک‌های دولتی و خصوصی استان در استانداری، اظهار کرد: برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیت‌ها در استان به‌خوبی بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها ظرفیت بسیار مناسبی در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دارند، افزود: نظام بانکی پشتیبان اصلی اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه نیاز به همراهی بانک‌ها داریم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه انتظار است که بانک‌ها به‌صورت جدی‎تر در اجرای پروژه‌های اقتصادی و تولید استان همکاری داشته باشند، یادآور شد: بانک‌های خصوصی نیز ظرفیت بسیار مناسبی در اختیار دارند که می‎توان از ظرفیت این بانک‌ها در رفع منابع مالی استان استفاده کرد.

وی با اعلام اینکه بانک‌های خصوصی نیز در جلسات مهم استان مشارکت داشته باشند، بیان کرد: برای بهره‌گیری از ظرفیت بانک‌های خصوصی و مشارکت آنها در فعالیت‌های پولی و مالی بانک نیاز است که نماینده تام‌الاختیار این بانک‌ها به استانداری اعلام تا شورای هماهنگی بانک‌ها بتواند سایر اقدامات قانونی را انجام دهند.

فلاح‌ با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مناسب بانک‌ها برای توسعه استان از دغدغه جدی مسئولان استانی است، اضافه کرد: بانک‌ها با مدیریت مناسب مالی می‎توانند در توسعه اشتغال نقش اساسی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر سرمایه در گردش مشکل اساسی واحدهای تولید استان است، گفت: باید از همه ظرفیت‎ها برای بهبود فضای کسب و کار در استان استفاده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار