در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته اول کشور جام آزادگان، نساجی در خانه متوقف شد.
کد خبر: ۲۱۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 25 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، از سری رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، در هفته سی و پنجم تیم نساجی مازندران در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر در حضور بیش از 8 هزار هوادار میزبان تیم مس رفسنجان بود.

این دیدار در یک هوای کاملاً آفتابی برگزار شد که نیمه اول این دیدار در حالی آغاز شد که دو تیم به‌علت درگذشت مهرداد اولادی بازیکن فقید قائم‌شهری تیم ملوان با یک دقیقه سکوت آغاز کردند.

از نکات قابل توجه این دیدار که بیشتر دوربین‌های خبرنگاران را به خود جلب می کرد، پوشیدن لباس‎های مشکی توسط هواداران و در دست داشتن برگه‌های کاغذی شماره 33 مهرداد اولادی بود.

در این نیمه دو تیم پس از حملات زیاد به‌سوی دروازه‌ها نتوانستند موقعیت خطرناکی را خلق کنند تا اینکه در دقیقه 30 باز این تیم مس بود که از یک موقعیت استفاده کرده و توانست توسط مهاجم ریزنقش خود احسان پورهادی به گل دست یابد.

پس از این گل نساجی به خود آمد و هرچه تلاش کرد ثمره‌ای نداشت تا اینکه در یک صحنه مشکوک به پنالتی که مدافع تیم مس با یک تکل مهاجم نساجی را به زمین سرنگون کرد که داور این دیدار عقیده‌ای به ضربه پنالتی نداشت، تا با همین تک‎گل دو تیم به رختکن بروند.

نیمه دوم بازی از همان ابتدا با حملات سنگین تیم نساجی مازندران شروع شد تا شاگردان سیدکوروش موسوی بتوانند امتیاز ازدست‌رفته را جبران کنند.

حملات نساجی مازندران بالاخره در دقیقه 85 بازی به نتیجه نشست تا این تیم پرطرفدار با گل امین شجائیان بازی را به تساوی بکشاند تا این دیدار هم با تساوی به اتمام برسد.

تیم نساجی مازندران با کسب این تساوی 49 امتیازی شد و در همان رده هشتم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول قرار گرفت

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار