مدیرکل بیمه سلامت مازندران
مدیرکل بیمه سلامت مازندران از امضای تفاهم‌نامه بیمه سلامت با اداره‌کل بانوان استانداری مازندران در هفته سلامت خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 27 April 2016

به گزارش تابناک مازندران،  همزمان با هفته سلامت و در راستای فرهنگ‌سازی و آگاهی هرچه بیشتر بانوان به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار از خدمات بیمه سلامت، تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره‌کل بیمه سلامت استان با اداره‌کل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران منعقد شد.

مفاد این تفاهم‌نامه در جلسه‌ای با حضور رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران و مریم جمشیدی مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران به امضا رسید.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان نقش و اهمیت بانوان در اجتماع و ضرورت استفاده از ظرفیت و توانایی‌های آنها در ترقی و بهبود سلامت جامعه، گفت: بیمه سلامت تاکنون نقش‌آفرینی‌های بزرگی را داشته است و در موضوعاتی مثل پوشش بیمه سلامت همگانی که دغدغه اصلی کشور در بحث سلامت است گام‌های مهمی را برداشته و در این کار به‌دنبال سودآوری صرف نیست و این یک ارزش عظیم اجتماعی است که به حمایت از حوزه سلامت مردم ادامه دهد.

رسول ظفرمند افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان در جامعه مغفول مانده و با کار بیشتر در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی می‌توانیم از این توانایی‌ها در جهت فرهنگ‌سازی و توسعه سطح آگاهی مردم به‌ویژه بانوان از خدمات بیمه سلامت، بهره‌مند شویم.

ظفرمند نقش استانداری در آگاه‌سازی و توانمندسازی مردم در شناخت هرچه بیشتر حقوق خود در دریافت خدمات را بسیار با اهمیت برشمرد و بیان کرد: با مشارکت و هم‌افزایی هرچه بیشتر می‌توانیم جامعه‌ای سالم‌تر، با نشاط و پر امید را داشته باشیم.

مریم جمشیدی مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران نیز تحکیم بنیان خانواده و سلامت روان را جزء اولویت‌های مهم برنامه ششم توسعه برشمرد و اظهار کرد: برای توسعه مازندران، بهترین حالت استفاده از توانمندی‌های بانوان در امور مختلف است و امیدواریم که نتیجه این تفاهم‌نامه سبب افزایش سطح سلامت و شادابی جامعه به‌ویژه بانوان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار