مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران گفت: وزیر ارشاد بزرگترین مجتمع فرهنگی مازندران که توسط بخش خصوصی احداث شده را در استان را افتتاح می کند.
کد خبر: ۲۳۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 18 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، احد جاودانی با اشاره به اینکه وزیر ارشاد برای افتتاح یک گالری و موزه و شهر کتاب به شهرستان نور سفر می کند؛ تصریح کرد: بخش خصوصی در شهر ایزدشهر یک مجموعه بسیار ارزشمند بنا کرده است که مانند آن در استان مازندران و کشور کم نظیر است.

جاودانی با بیان اینکه این مجموعه دارای یک سالن آمفی تئاتر نیز هست، عنوان کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی این مجموعه را در اختیار هنرمندان قرار می دهد.

وی افزود: در این گالری بخش مهمی از آثار هنرمندان بزرگ کشور گردآوری شده است که پس از افتتاحیه این گالری به آثار هنرمندان مازندرانی اختصاص خواهد یافت.

جاودانی حمایت از بخش خصوصی را مهمترین رویکرداین مراسم بیان کرد و گفت: با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی حمایت از بخش خصوصی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرهاد باقری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور نیز در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: مجتمع فرهنگی تجاری نور عصر پنج شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و استاندار مازندران در شهرستان نور افتتاح می شود.

وی افزود: این ساختمان در دو طبقه احداث شده که طبقه همکف تجاری و طبقه دوم رستوران است کهطبقه اول آن به متراژ 3 هزار و 800 متر مربع به نمایشگاه آثار تجسمی اختصاص دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نور تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان کشور از شخصیت هایی و هنرمندانی که در قید حیات هستند یا آنانی که در قید حیات نیستندبه نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این آثار شامل آثار رنگ روغن، نقاشی، نگارگری و مینیاتوری است که سرمایه گذار توسلی از هنرمندان خریداری و در این نمایشگاه عرضه کرده است.

باقری با اشاره به اینکه در ابتدای این نمایشگاه فضایی با عنوان شهر کتاب درنظر گرفته شده است،عنوان کرد: یک سالن اجتماعات نیر با ظرفیت 200 نفر در این نمایشگاه احداث شده است.

وی افزود:چهار دستگاه خودرو متعلق به سال1904در بیرون محوطه این مجتمع فرهنگی تجاری به نمایش گذاشته شده و بازدید برای دانش آموزان و دانشجویان از تخفیف ویژه برخوردار است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار