کد خبر: ۲۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 16 April 2015
 وزیر کار دولت دهم با اشاره به رفع عقب ماندگی‌های مازندران از طریق توسعه طرح‌های صنعتی و گردشگری در استان، گفت: صنعت ماهی پروری در مازندران احیا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، عبدالرضا شیخ الاسلامی عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران با حضور استانداران ادوار مازندران، با اشاره به اینکه 5 کلید برای توسعه استان قابل طرح است، اظهار داشت: منابع انسانی فرهیخته مازندران باید به استان بازگردانده شوند.

وی بیان کرد: تعداد زیادی از نیروهای کیفی استان به دلایلی در تهران و سایر استان‌ها فعالیت می‌کنند که اگر از وجود آنان استفاده شود، می‌توان برای توسعه مازندران از وجود آنان بهره‌گیری کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت احمدی نژاد گفت: بازگشت سرمایه‌گذاری در استان باید توجه جدی شود.

شیخ الاسلامی افزود: دریا باید به مازندران بازگردانده شود تا از طریق بهره‌گیری از این موهبت بتوانیم برای رفع معضل اشتغال استان گام برداریم.

وزیر کار دولت احمدی نژاد گفت: ایجاد فرصت‌های ناب و ممتاز گردشگری از طریق دریا و بهره‌وری از منابع و ذخایر بی‌پایان دریا می توان زمینه‌ساز توسعه صنعت ماهی پروری باشد.

استاندار پیشین هرمزگان افزود: دریا در این منطقه به شهر ساحلی تبدیل و به دامن مردم رسیده است.

شیخ الاسلامی با تاکید بر بازگشت مردم به جنگل، تصریح کرد: مردم امروز کمتر به جنگل دسترسی دارند و از مهم‌ترین موهبت الهی بی‌بهره بودند.

مرتضی حاجی، استاندار پیشین مازندران نیز در این نشست گفت: همه استانداران پیشین مازندران برای آبادانی ایران اسلامی و مازندران تلاش کردند.

وی افزود: برگزاری این نشست از سوی بنده و سایر استانداران ادوار مازندران، بسیار خوشنود کننده بوده و زمینه‌ساز خدمت مجدانه مدیران ملی برای استان خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات و استاندار پیشین مازندران با اشاره به اینکه مردم مازندران حمایت بی بدیلی را در دوران دفاع مقدس ایفا کردند، تصریح کرد: فتح فاو، آزادی مهران، آزادی مریوان و عملیات‌های فوق دفاع مقدس مرهون نقش چشمگیر رزمندگان مازنی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار