کد خبر: ۲۵۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 01 July 2016
شهردار بابل با اشاره به اینکه بابل دارای عقب‌ماندگی‌های زیادی است، گفت: کوچه و خیابان‌های شهر بابل بیش از 13 سال روکش آسفالت به خود ندیده است.

به گزارش تابناک مازندران/ حسین بیژنی عصر امروز در جمع مردم حمزه‌کلا در مسجد امام سجاد(ع) این محله، اظهار کرد: شهرداری تنها یک نهاد خدماتی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است که برخاسته از دل و توده مردم و برای مردم است که در زمینه مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم خدمت می‌کند.

وی افزود: اگر شما مردم نباشید و اگر سرمایه‌های مادی و معنوی شما در حمایت از خدمتگزاران شهرداری نباشد به‌طور یقین مفهوم وجودی شهرداری معنا ندارد.

شهردار بابل به عقب‌ماندگی‌های بابل اشاره و تصریح کرد: شهر بابل بیش از 13 سال روکش آسفالت به خود ندیده است، شهری که در زمینه تراکم جمعیت و متفرق شدن جمعیت در محلات مختلف شمالی، جنوبی و غربی بابل توسعه پیدا کرده اما امکانات و اعتبارات و خدمات‌دهی به مردم با برنامه توسعه نیافته است.

این مسؤول بیان کرد: لکه‌های آسفالت معابر و کانال‌ها از جمله مشکلاتی است که در سطح جامعه وجود دارد که نباید وجود داشته باشد و مطالبات مردم باید فراتر از این باشد اما مردم چون خدمات ندیدند و اقدامات اولیه انجام نشده به همین خدمات راضی هستند.

بیژنی تصریح کرد: به شما قول می‌دهیم با برنامه‌ریزی در جهت حل مشکلات در زمینه لکه‌گیری آسفالت معابر جدید، لکه‌گیری آسفالت قدیم، جوی، کانال‌ها و مشکلاتی که در زمینه لایروبی وجود دارد در یک فرصت‌بندی مشخص اقدام کنیم.

وی از فعالیت چهار پیمانکار جدید برای لکه‌گیری آسفالت و معابر در محلات بابل خبر داد و افزود: علاوه بر سه پیمانکاری که در معابر اصلی مشغول فعالیت هستند چهار پیمانکار جدید نیز به‌زودی فعالیت خود را در محلات آغاز می‌کنند.

شهردار بابل با اشاره به اینکه شهرداری بابل از هیچ‌گونه اعتبار دولتی برخوردار نیست از شهروندان بابلی خواست با پرداخت به‌موقع عوارض، شهرداری بابل را در خدمات دهی مطلوب و مناسب به شهروندان یاری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار