در ماه های اخیر رفت و آمد هیئتهای خارجی به مازندران رشد چشم گیر داشته است و نیز آخر هفته جاری یک هیئت 50 نفره ایتالیایی عازم مازندران میشوند.
کد خبر: ۲۵۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 10 July 2016
به گزارش تابناک مازندران، در ماه های اخیر رفت و آمد هیئتهای خارجی به مازندران رشد چشم گیر داشته است و بیش از همه روسها هستند که علاقه زیادی به افزایش مبادلات و تجارت با مازندران نشان داده اند که روی کاغد بوده و از جانب مسئولان مازندرانی نیز پاسخ داده شده!.
در همین راستا نیز آخر هفته جاری یک هیئت 50 نفره ایتالیایی عازم مازندران میشوند تا ضمن یک سفر تفریحی ظرفیتهای مختلف مازندران را مورد بازدید قرار دهند.
براساس اعلام استانداری مازندران این هیات در روز نخست؛ چهارشنبه 23 تیر دیدار مقدماتی استانداران مازندران و مارکه ایتالیا،  بازدید از مرکز گل و گیاه قلی زاده در اوجی آباد، بازدید از شرکت فراورده های لبنی کاله،  بازدید از مجتمع کشت و صنعت کمالی جویبار و بازدید از مجتمع خاویاری قره برون در جویبار انجام می شود.

در روز دوم نیز بازدید از شرکت مازی نور و شرکت فرش و موکت بابل، نشست فعالین تجاری و بخش خصوصی با حضور استانداران دو استان، بازدید از ماشین سازی بادله، بازدید از بندر امیرآباد و واحدهای مربوطه و امضای یادداشت تفاهم همکاری و خواهر خواندگی ساری و آنکونا ایتالیا انجام می شود.
در روز سوم نیز بازدید از مجتمع گردشگری نمک آبرود توسط هیات ایتالیایی انجام می شود.
این هیئت پنجاه نفره از استان مارکه ایتالیا به سرپرستی استاندار  مارکه در سفر سه روزه به مازندران با ظرفیت ها و پتانسیل های تولیدی، گردشگری و دانشگاهی مازندران آشنا خواهند شد.
در این سفر گروه های پنج گانه دانشگاهی، بازرگانی خارجی،کشاورزی،گردشگری و صنعت و خدمات بخش خصوصی استاندار مارکه را همراهی می کنند.

نکته مهم اینکه مصوبات این سفرها چه زمانی قرار است در توسعه مازندران و رشد اقتصادی تجار و رونق تولید مشاهده شود؟!
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار