کد خبر: ۲۶۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 17 July 2016
رانندگان تاکسی بابل با تقدیر از انعکاس مطلوب مشکل رانندگان در خبرگزاری فارس از پیگیری شهردار و رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بابل تقدیر کردند.

در پی درج خبر خانه به دوشی 70 راننده تاکسی در بابل و مصوبه‌ای که مصوبه قبلی شورای ترافیک بابل را منحل کرد، با پیگیری رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر، شهردار بابل و با دستور و مساعدت فرماندار بابل، مشکل رانندگان خیابان کشاورز روبروی بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل رفع شد.

رانندگان  خیابان کشاورز با تهیه طوماری که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در بابل ارسال شده است از پیگیری و انعکاس مطلوب مشکل رانندگان تاکسی در خبرگزاری فارس، شهردار، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بابل تقدیر کردند.

در بخشی از متن این نامه آمده است:
رانندگان تاکسی از جمله قشرهای زحمتکش جامعه هستند که در سرما و گرمای تابستان با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عزیز سعی می‌کنند اوقات خوشی را برای آنها رقم بزنند.

ما جمعی از رانندگان تاکسی خیابان کشاورز روبروی بیمارستان روحانی (ره) به کشوری و کارگر با توجه به مشکلات به وجود آمده در ایستگاه تاکسی در چند وقت گذشته و با توجه به بذل مساعدت فرماندار بابل به ویژه شهردار بابل که همواره حامی اقشار ضعیف جامعه هستند، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر، رئیس راهنمایی رانندگی بابل و به طور ویژه از پیگیری خبرگزاری فارس که زبان گویای مردم در جامعه است تقدیر و تشکر می‌کنیم.

ما رانندگان تاکسی همیشه و در همه حال خود را موظف به خدمت صادقانه برابر ضوابط می‌دانیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار