کد خبر: ۲۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 24 April 2015
مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه شبکه تبرستان نیازمند کارشناس مجری است، گفت: بعضی از مجری‌های شبکه تبرستان با لهجه محلی مازندرانی آشنایی ندارند که نیاز است از کارشناس مجری در اجرای برنامه‌ها استفاده شود.
به گزارش خبرگزاری فارس علی‌صادق مقدسی در نشست هماهنگی برنامه‌های فرهنگی این شهرستان با اشاره به اینکه نخبگان فرهنگی شهرستان‌ها باید شناسایی و به صداوسیما معرفی شوند، اظهار کرد: نخبگان فرهنگی می‌توانند با نگاه کارشناسی مرجع مناسبی برای ارائه برنامه‌های فرهنگی صداوسیما داشته باشند.

وی با بیان اینکه در گذشته شبکه تبرستان اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ این استان انجام داد افزود: باید برای تقویت بیشتر در این حوزه از نظرات کارشناسی نخبگان فرهنگی در استان استفاده شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران درباره آمار بینندگان شبکه تبرستان بیان کرد: طبق تحقیقات انجام شده آمار بینندگان شبکه تبرستان مناسب است، همچنین در بخش رادیو 80 درصد مردم مازندران رادیو مازندران گوش می‌دهند.

وی با بیان اینکه 50 درصد بینندگان شبکه تبرستان را روستاییان تشکیل می‌دهند، گفت: این آمارها برای تولیدکنندگان برنامه‌های صداوسیمای مازندران یک فرصت مناسب است.

مقدسی با اشاره به اینکه دشمنان با ارائه برنامه‌های مختلف در ماهواره‌ها به دنبال از هم پاشیدن خانواده‌ها هستند، خاطرنشان کرد: باید در این فضا همه در کنار همدیگر کار کنیم تا اهداف زشت دشمنان از بین رود.

وی با بیان اینکه مشکلات کوچک در استان نباید نادیده گرفته شود زیرا همین مشکلات در آینده به معضلات بزرگ در جامعه تبدیل می‌شود، گفت: تلاش می‌شود عدالت در همه برنامه‌های شبکه تبرستان ایجاد شود و تمام تلاش براین‌ اساس است که به تمامی حوزه‌ها در تهیه برنامه‌های شبکه تبرستان به یک اندازه توجه شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران در پایان با اشاره به اینکه شبکه تبرستان نیازمند کارشناس مجری است، افزود: بعضی از مجری‌های شبکه تبرستان با لهجه محلی مازندرانی آشنایی ندارند که نیاز است از کارشناس مجری در اجرای برنامه‌ها استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار