رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي مازندران؛
استان مظلومي هستيم حتي خودمان بر سر خودمان زديم در سال هاي گذشته تا اينکه از توسعه و پيشرفتي که حق ما بود عقب افتاديم و حال بايد به فکر جبرانش باشيم.
کد خبر: ۲۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 24 April 2015
رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي مازندران فقدان همدلي را عدم توسعه نيافتگي مازندران عنوان کرد.
به گزارش تابناک عبدله مهاجر در نشست مشترک با اعضاي هيأت مديره و رييسان انجمن هاي تخصصي خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بايد اخلاق محور توسعه باشد و تا موقعي که من، ما نشود و کارجمعي و شورايي را تمرين نکنيم استان شکوفا نمي شود و اگر با هم باشيم حتي در سطح کلان مي توانيم مشکلات را حل کنيم. وي با اعلام اين مطلب افزود: مشکل ذاتي عدم توسعه مازندران، فقدان همدلي، همراهي و هم افزايي بين مسئولين و سازمان ها و حتي بخش خصوصي استان است.
وي اظهارداشت: هر کشوري  که بخش خصوصي آن بزرگتر از بخش دولتي شد موفق تر عمل کرد.
مهاجر با بيان اينکه آمارهاي صنعتي استان نگران کننده است و بيشتر اين آماري که از سوي مديران ذيربط اعلام مي شود تنها قابل اتکا روي کاغذ است خواستار شفاف سازي اينگونه آمار و اطلاعات از سوي تشکل هاي مربوطه شد.
رييس اتاق خاطرنشان کرد؛ استان مظلومي هستيم حتي خودمان بر سر خودمان زديم در سال هاي گذشته تا اينکه از توسعه و پيشرفتي که حق ما بود عقب افتاديم و حال بايد به فکر جبرانش باشيم.
مهاجر اعلام داشت: خانه صنعت، معدن و تجارت در مقايسه با تشکل هاي ديگر مي تواند تاثيرگذاري بيشتر و بهتري داشته باشد و اتاق هم در اين دوره لاجرم از مشاوره ي همه تشکل ها از جمله خانه صنعت بهره خواهد گرفت.
رييس اتاق بازرگاني، صنايع ، معادن و کشاورزي استان با اشاره به اينکه در دوره هاي گذشته در اتاق کارهاي زيادي انجام گرفت اما کافي نبود بر جديت و اهتمام اعضاي جديد هيأت نمايندگان و هيأت رييسه براي همدلي و همفکري تاکيد کرد.
مهاجر از معرفي افراد متخصص و با تجربه و آموزش ديده براي جايگزيني افراد گذشته در شوراهاي حل اختلاف مالياتي و بيمه تأمين  اجتماعي و پيگيري و تدوين برنامه هاي کوتاه مدت و بلند مدت با همکاري ساير تشکل ها خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار