قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: تمرینات تیم از امروز در قائمشهر آغاز می شود.
کد خبر: ۳۲۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 01 November 2016
حمید رمضانی در گفت وگویی، در مورد وضعیت مالکیت باشگاه نساجی مازندران گفت: قرار بود ساعت 15 روز گذشته جلسه ای با خریدار جدید برگزار شود که به دلیل تاخیر در پرواز این جلسه ساعت 21 دیشب برگزار شد. در این جلسه مهدی پرهام مالک باشگاه، محمود فکری، سرمربی وحید عباسی خریدار جدید و بنده حضور داشتیم. در نهایت پرهام به خاطر تعصب به باشگاه نساجی و احترام به هواداران نساجی حاضر شد امتیاز این تیم را رایگان به عباسی واگذار کند. می دانید که امتیاز یک تیم لیگ برتری 3 میلیارد تومان ارزش مادی دارداما پرهام این پول را نخواست.
 
وی ادامه داد: مقرر شد گروه جدید که نساجی را در اختیار می گیرند بدهی های معوقه باشگاه را ظرف مدت 3 تا 4 ماه پرداخت کنند. تیم نساجی هم در جام حذفی شرکت می کند و امروز محمود فکری راهی قائمشهر شده تا اولین جلسه تمرین تیم بعد از مدت ها برگزار شود.  
 
رمضانی تصریح کرد:  وحید عباسی در کار تجارت است و فردا هم او به قائمشهر می آید. به هر حال باید قدر مدیران بخش خصوصی را دانست افردی چون پرهام و عباسی از جیب شان برای فوتبال هزینه می کنند و باید آنها را دلگرم به سرمایه گذاری در فوتبال کرد نه آنکه باعث شویم از ورزش فراری شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار