نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس:
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می‎تواند معمار عمارت پیشرفت مازندران در بهترین بستر و زمینه باشد.
کد خبر: ۳۳۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ 19 November 2016
 به گزارش تابناک مازندران، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می‎تواند معمار عمارت پیشرفت مازندران در بهترین بستر و زمینه باشد.
 
ولی‌الله نانواکناری ، اظهار کرد: در نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مراتب گله‌مندی خود از انتخابی غیر از بابلسر و فریدونکنار به‌عنوان منطقه آزاد را اعلام کردم.
 
وی افزود: دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مرحله اول پروسه انتخاب محل منطقه آزاد استان مازندران رأی به انتخاب امیرآباد داده که این تصمیم با بیشتر نظرات نمایندگان استان همسو نبوده است.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار مطابق نظر اکثریت کارشناسان امر، بهترین نقطه برای ایجاد منطقه آزاد است.
 
نانواکناری با تأکید بر اینکه در همین زمینه تمام تلاش خودم را برای تحقق این موضوع به کار می‌بندم، بیان کرد: با رایزنی‌های متصل و ممتد با نمایندگان استان و کشور، دبیر و اعضای شورای عالی مناطق آزاد کشور و نهاد ریاست جمهوری برای نهایی شدن انتخاب بابلسر و فریدونکنار به‌عنوان منطقه آزاد تلاش می‌شود.
 
وی با بیان اینکه به هیچ عنوان از آنچه که به نفع مردم استان و منطقه است کوتاهی نمی‌شود، ادامه داد: با تحقق این مهم حق شهرستان‌های بابلسر، فریدونکنار، سیمرغ، جویبار، بابل، آمل، محمودآباد، قائم‌شهر و نور احیا شده و استان مازندران به بهترین شیوه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌گیرد.
 
نانواکناری خاطرنشان کرد: استعدادهای منطقه بابلسر و فریدونکنار که در قلب جغرافیای مازندران قرار دارد، از لحاظ ظرفیت‌های بالای اقتصادی، تجاری، گردشگری و صنعتی حائز اهمیت است.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی غفلت از ظرفیت‌های این منطقه را ظلم به استان و مردم مازندران دانست و گفت: دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور می‌تواند با انتخابی درست ضمن برخورداری مردم منطقه از حق مسلم خود، سراسر استان را در مسیر توسعه قرار داده و معمار عمارت پیشرفت مازندران در بهترین بستر و زمینه باشد.
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار