سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته و تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۵۰۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 28 September 2017
به گزارش تابناک : وی افزود: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۸ مهرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر روز یک شنبه ۹ مهرماه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۱۰ مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد ازظهر روز یک شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز و فردا و روز‌های شنبه ۸ مهر و یک شنبه ۹ مهرماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور سوادکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یک شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.






منبع : شمال نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار