آيت الله معلمي در جمع كاركنان استانداري مازندران
در بيست و هفتمين روز از ماه مبارك رمضان، نماز جماعت استانداري مازندران به امامت حضرت آيت الله معلمي، نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه قائم شهر و با حضور استاندار، معاونين، مديران و كاركنان استانداري برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 15 July 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومي استانداري، حضرت آيت الله معلمي در جمع كاركنان استانداري، مذاكرات هسته اي را سرآغازي ديگر براي تحكيم عزتمندي ملت ايران دانست و بيان كرد: راه و آرمان انقلاب و حضرت امام و پيروي از منويات رهبري انقلاب تنها ميثاق ملت ايران است و مردم انقلابي ايران هرگز از راه مبارزه با زور و ظلم و ستم باز نخواهد گشت.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري، طبع انسان را در گرايش به عالم بالا و سفلي توصيف نمود و ياد آور شد: احساس بي نيازي مرحله اي خطرناك است و زمينه طغيان و سقوط آدمي را فراهم مي آورد.
امام جمعه قائم شهر با بيان اين كه تقواي الهي و ملاحظه خدا بايد در همه آنات و سكنات انسان جاري باشد، افزود: انسان در هر شرايطي بايد قدردان الطاف و نعمات خداوند باشد تا به عالم معنوي صعود كند.
 
آيت الله معلمي در فراز ديگري از سخنان خود با بيان اين كه انتقاد و نصيحت، خيرخواهي است تاكيد كرد: همه بايد استاندار مازندران را در مسير توسعه مازندران ياري نمايند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار