نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به اینکه جاده گهرباران که به جاده مرگ معروف است تأکید کرد: بهسازی این جاده باید در سفر دولت موردعنایت ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 26 September 2015
محمد دامادی در گفتگو با خبرنگار  با اشاره به در پیش بودن سفر دولت گفت: فرودگاه دشت ناز این قابلیت را دارد که از فرودگاه‌های مهم در سفرهای داخلی و خارجی باشد اما امروز حتی به کشورهای حوزه دریای مازندران هم پروازهای آن‌چنانی ندارد.
دامادی بابیان اینکه دولت و ملت باید با یکدیگر تعامل داشته و همدل و هم‌زبان باشند، تصریح کرد: به‌عنوان نماینده‌ای که از فردای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، همراه و همدل با دولت بودم و به دولت کمک می‌کنم این انتظار رادارم که این تعامل دوسویه باشد.
وی با اشاره به اینکه کشاورزی مازندران باید ویژه دیده شود، گفت: کشاورزی شغلی است که دولت می‌تواند در بخش صادرات، به آن تکیه کند و حمایت از کشاورزان و بیمه کشاورزی موردتوجه دولت باشد، چراکه کشاورزی علاوه بر اینکه شغل آبا و اجدادی ماست، بلکه با تولید بیش از ۴۰ درصد از مصرف برنج کشور در مازندران، امنیت غذایی کشور هم به‌وسیله کشاورزان مازندرانی تأمین می‌شود.
دامادی بابیان اینکه در بحث نگهداری منابع طبیعی، ضعیف عمل کردیم، تصریح کرد: چشمه سورت به دلیل ضعف ما در نگهداری از این جاذبه گردشگری طبیعی، به این وضع نامناسب درآمده است.
وی با اشاره به اینکه البته نباید انتظار داشته باشیم در این سفر یک‌روزه همه مشکلات مازندران رفع شود، ادامه داد: مشکلات استان در طولانی‌مدت به وجود آمده و باید در مراحل مختلف، این مسائل را حل کرد اما در کوتاه‌مدت هم باید به دنبال مسائلی باشیم که قابلیت اجرایی دارد.
نماینده مردم ساری و میاندرود بابیان اینکه اول باید ابتدایی‌ترین مسائل را رفع کرد تا بتوانیم شرایط موجود استان را حفظ و سپس گردشگر و سرمایه‌گذار وارد استان کنیم، خاطرنشان کرد: تا وقتی بروکراسی بر سر راه سرمایه‌گذار وجود دارد نمی‌توان انتظار ایجاد شغل، داشت.
دامادی با اشاره به اینکه پیگیر هستیم بندر امیرآباد تا ساحل فرح‌آباد به‌عنوان منطقه آزاد تجاری محسوب شود، اظهار کرد: پروژه خروج ریل راه‌آهن از منطقه شهری هم از دیگر مسائلی است که در سفر دولت پیگیری می‌کنیم تا دوندگی‌های دو سال اخیر ما در این زمینه نتیجه دهد.
وی بابیان اینکه شهرستان میاندرود هم به‌شدت با مشکلاتی مواجه است، افزود: میاندرود تا قبل از شهرستان شدن، جزوی از مرکز استان بوده و امروز با مشکلات به‌ویژه در حوزه شهرسازی مواجه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار