مدیر بیمه کوثر در استان مازندران گفت: خسارت افراد آسیب دیده از سیل و طوفان اخیر مازندران در حال بررسی است.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 20 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری، قاسم بهروزی عصر امروز به مناسبت سالروز تاسیس بیمه کوثر در جمع خبرنگاران مرکز استان مازندران اظهار کرد: خواستگاه بیمه کوثر از دل مجموعه وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح است.
وی تصریح کرد: قبل از اینکه فعالیت بیمه کوثر به صورت شرکتی ادامه پیدا کند به صورت سازمانی در خدمت مجموعه پرسنل دفاع بود که خدمات بیمه‌ای به پرسنل وزارت دفاع در قالب بیمه عمر و حوادث،بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی ارائه می‌کرد.
مدیر بیمه کوثر استان مازندران خاطر نشان کرد: اهداف اولیه بیمه کوثر رقابت با سایر بیمه و ورود به خدمات آنها نبود و این بیمه خدمات بیمه‌ای پر ریسکی را پذیرفت که سایر بیمه‌ها در این بخش ورود پیدا نکرد و حتی بخشی از خدمات بیمه‌ای را در کشور ارتقاء داد.
وی با اعلام اینکه همه پرسنل نیروهای مسلح از خدمات بیمه عمر، حوادث و سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند، یادآور شد: طرح و خدمت جدیدی توسط بیمه کوثر همراه با طرح‌های تشویقی ارائه شد و با این هدف نیز وارد عرصه بیمه‌ای کشور شد.
بهروزی با بیان اینکه بیمه کوثر به دنبال کساد کردن و جذب بازار سایر شرکت‌های بیمه نبود، افزود: به دلیل خدمات متنوعی که در خدمات این شرکت ایجاد شد طی مدت چهار سال از جایگاه بیست‌ودوم بیمه‌ای به جایگاه پنجم در بیمه خصوصی دسترسی پیدا کرد و در افق 1404 نیز تلاش داریم که رتبه اول بیمه‌ای خصوصی کشور را به دست آوریم ولی در حال حاضر به لحاظ سهم بازار رتبه پنجم کشور را در اختیار داریم.
وی با اعلام اینکه در حوادث طبیعی و زلزله املاک و مستغلاتی که از خدمات بیمه‌ای این شرکت بهره‌برداری می‌کنند، خسارت پرداخت می‌شود، گفت: خسارت طوفان اخیر مازندران و نیز برف سال گذشته و سیل غرب استان مازندران محاسبه و پرداخت شد و خسارت طوفان روزهای اخیر مازندران در حال بررسی است.
مدیر بیمه کوثر مازندران درباره گستره فعالیت این مرکز بیمه‌ای در کشور نیز گفت: 31 شعبه در سراسر کشور در سطح استان‌ها داریم و در مازندران نیز 50 دفتر نمایندگی در حال فعالیت هستند و با این تعداد نماینده سهم 3.6 درصدی بیمه‌ای کشور را کسب کردیم.
وی درباره دیگر خدمات بیمه کوثر از راه‌اندازی کیوسک صدور معرفی نامه برای بیمه درمان خبر داد و یادآور شد: در این طرح فرد با ارائه اطلاعات به صورت شبانه‌روزی می‌تواند با استفاده از دستگاه‌های شبیه‌ای تی‌.ام خدمات دریافت کند.
با اعلام اینکه نرخ رشد ما مناسب است، افزود: با توجه به وجود انواع شرکت‌های بیمه‌ای در کشور از نرخ رشد 38 درصدی برخودار هستیم و در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری نیز از رشد 155 درصدی در 6 ماهه اخیر برخودار هستیم.
وی با اعلام اینکه بیشترین متقاضی دریافت خدمات بیمه‌ای در مازندران در بحث عمر و سرمایه‌گذاری هست، خاطر نشان کرد: این بیمه در بین استان‌های که از لحاظ نیروی انسانی وسطح سواد بالایی برخودار هستند پاسخ می‌دهد و مازندران در این بخش بیمه‌ای متقاضی مناسبی دارد و رشد بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در استان نسبت به سنوات گذشته 155 درصد بود.
مدیربیمه کوثر استان مازندران در ادامه با اشاره به بارش اخیر سیل در غرب استان یادآور شد: در سیل اخیر 25 پرونده تشکیل شد و در طوفان و تگرگ نیز خسارت‌های به ما گزارش شد که در حال بررسی است و تاکنون 150 میلیون تومان خسارت پرداخت شد و برخی پرونده‌ها نیز در حال بررسی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار