کد خبر: ۱۱۷۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰ 16 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 26/03/1403 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

اعلام محدوديت هاي ترافيکي در محور فيروزکوه 

رئيس پليس راه استان مازندران از انسداد محور فيروزکوه از تاريخ 20 خرداد لغايت 4 تير ماه به صورت مقطعي به مدت 15 روز به علت اجراي عمليات تعميرات اساسي بهسازي تونل چپ دره 2، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "يداله جهان تاب" در تشريح اين خبر اظهار داشت: به منظور اجراي عمليات به علت اجراي عمليات تعميرات اساسي بهسازي تونل چپ دره 2 در محور فيروزکوه، محدوديت هاي ترافيکي در اين محور به اجرا در خواهد آمد.

وي با اشاره به اينکه تردد وسايل نقليه از تاريخ 20 خرداد 1403 تا تاريخ 4 تير ماه 1403 به صورت مقطعي در محور سوادکوه مسدود است، افزود: از ساعت 7 صبح الي 5 عصر هر هفته به غير از روزهاي پنج شنبه و جمعه و تعطيلات رسمي و همچنين روزهاي قبل و بعد از تعطيلات چندروزه و شرايط نامساعد جوي در اين محور ممنوع است.

رئيس پليس راه استان مازندران با اشاره به اينکه تردد همزمان با اجراي عمليات با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي شود، تصريح کرد: رانندگاني که قصد تردد در اين محور را دارند ضمن مديريت سفر خود مي توانند از محورهاي جايگزين فيروزکوه و در صورت رفع انسداد از  محور هراز تردد کنند.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسايل نقليه خواست در زمان اعمال محدوديت با صبر و حوصله و رعايت قوانين و مقررات پليس راهور و عوامل راهداري را در اجراي ماموريت ياري کنند و در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي21824420 و 21824434 پليس راه استان با پيش شماره 011 تماس بگيرند.

-------------------------------------

دستگيري ضاربان متواري در چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از شناسايي و دستگيري 2 ضارب متواري که ضمن مجروح کردن 6 نفر از مسافران در پارک "فين " از محل متواري شده بودند، خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محسن سليماني" در تشريح اين خبر، گفت: در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر درگيري منجر به جرح در پارک "فين" اين شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، تصريح کرد: در اين درگيري که بر سر پارک خودرو صورت گرفت، 3 نفر از افرادي که سابقه شرارت و درگيري در اين شهرستان داشتند با حمله به سمت اعضاي يک خانواده 6 نفره آنان را مجروح و از محل متواري شدند.

سرهنگ سليماني با اشاره به اين که مصدومان اين حادثه با حضور عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شدند، اظهار داشت: دو نفر از ضاربان متواري در اقدامي عملياتي از سوي ماموران دستگير شدند و تلاش براي دستگيري يکي ديگر از اين افراد ادامه دارد  .

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از تشکيل پرونده و معرفي متهمان به مرجع قضائي خبر داد و با بيان اين که امنيت، آرامش و آسايش مردم خط قرمز پليس است، به مخلان نظم و امنيت عمومي هشدار داد: با کساني که بخواهند موجب سلب آرامش شهروندان شوند با برخود قاطع پليس مواجه خواهند شد .

-------------------------------------

موتور سنگين هاي ميلياردي قاچاق در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف و توقيف 4 موتور سنگين قاچاق به ارزش 18 ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود حسين زاده" درباره اين خبر گفت: در راستاي برخورد با مزاحمان خياباني، برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي طرح برخورد با موتور سنگين هاي متخلف در شهرستان محمودآباد به مرحله اجرا درآمد.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي در اقدامي عملياتي موفق شدند 2 موتور سنگين هوندا1300سي سي و 2 موتورسنگين سوزکي 1000 سي سي فاقد مدارک گمرکي را شناسايي و توقيف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با اشاره به اين که موتورسيکلت هاي توقيفي فاقد هرگونه مجوز تردد بوده اند، گفت: موتورسنگين ها توقيفي به همراه راکبان آن پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ حسين زاده ارزش ريالي موتورسيکلت سنگين کشف شده را بالغ بر 18 ميليارد ريال عنوان کرد و ازشهروندان خواست : در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت اقتصادي غيرمجاز از جمله قاچاق کالا و ارز ، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليس110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

کشف قارچ ترافل قاچاق در مياندورود 

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود از کشف 130 کيلوگرم قارچ ترافل قاچاق به ارزش 4 ميليارد و 500 ميليون ريال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مجتبي راست خديو" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا، ماموران يگان امداد اين فرماندهي در مسير حوزه استحفاظي حين گشت زني به يک خودرو سواري مشکوک شدند.

وي افزود: ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 130 کيلوگرم قارچ ترافل قاچاق که به صورت غيرمجاز از جنگل هاي استان همجوار برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود، تصريح کرد: در اين ارتباط راننده خودرو دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان مياندورود تحويل داده شد.

سرهنگ راست خديو با اشاره به اين كه کارشناسان قيمت قارچ هاي ترافل کشف شده را 4 ميليارد و 500ميليون ريال برآورد کردند، گفت : برداشت قارچ ترافل سبب از بين رفتن بذرها و نهال هاي کوچک درختان و برهم خوردن نظم خاک جنگل و سست و فرسايششدن آن و در نهايت خشکي درختان مي شود، بنابراين شهروندان در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

کشف خودروهاي سرقتي در تنکابن 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 3 سارق حرفه اي خودرو با 4 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سرهنگ "بهادر ديلمي" با اعلام اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات پليسي و بررسي صحنه هاي سرقت، 3 سارق حرفه اي را شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي تنکابن تصريح کرد : با هماهنگي قضائي متهمان در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگير و در بازجويي هاي پليسي به 4 فقره سرقت خودرو در اين شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ديلمي از کشف 4 خودروي سرقتي در بازرسي از مخفيگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت : متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک خودرو در خيابان و پارکينگ منازل، شامل استفاده از قفل فرمان فرصت ربايش اموالشان را از سارقان بگيرند.

-------------------------------------

کشف 4 هزار هدد قرص متادون غيرمجاز در "آمل"

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف بيش از 4 هزار عدد قرص هاي متادون غيرمجاز در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مجيد باقري "در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت: در پي کسب خبري مبني بر عرضه و فروش انواع قرص و داروهاي غير مجاز توسط يکي از افراد فرصت طلب و سودجو در شهرستان آمل، موضوع در دستورکار پليس اين فرماندهي قرار گرفت .

وي از شناسايي يک واحد صنفي در اين رابطه خبر داد و افزود: ماموران کلانتري 11 پس از هماهنگي هاي قضائي در بازديد از واحد صنفي مورد نظر حدود 4000 عدد قرص غيرمجاز متادون را کشف کردند.

سرهنگ باقري خاطر نشان كرد: ماموران در اين اقدام يک قاچاقچي داروهاي غير مجاز را دستگير و با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي کردند. 

-------------------------------------

دستگيري سارق سيم برق در حين سرقت در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري 2سارق در حين سرقت سيم برق و كابل مخابراتي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي " در بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق و کابل مخابراتي اين شهرستان، بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي پس از انجام اقدامات اطلاعاتي 2 سارق سابقه دار را در حین  سرقت شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ "عزيزي" از کشف 5 کيلو کابل برق و مخابرات سالم و سوخته شده از متهمان خبر داد و اظهار کرد: سارقان دستگير شده در بازجويي هاي فني پليس به 7 فقره سرقت سيم و کابل برق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در خاتمه ضمن بيان تشکيل پرونده و معرفي متهمان به مرجع قضايي به نقش مشارکت شهروندان در برقراري امنيت اشاره کرد و بيان داشت: شهروندان ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------------

دستگيري سارق احشام در نور

فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري سارق احشام و کشف 4فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "احمد اميني" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، دستگيري سارق و يا سارقان در دستور ويژه ماموران قرار گرفت.     

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقيقات و اقدامات تخصصي يک سارق حرفه اي را شناسايي و با هماهنگي قضايي طي عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

سرهنگ اميني در ادامه بيان داشت: اين متهم در بازجويي هاي ماموران پليس آگاهي به 4 فقره سرقت احشام اعتراف کرد که پس از تشکيل پرونده و معرفي به مرجع قضايي با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نور در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را به پليس 110 اعلام کنند.         

خبر سلمان مهدوی                                  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار