کد خبر: ۱۱۷۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱ 15 June 2024

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی نخستین جشنواره طنز «چلچلی» مازندران، مهدی نصرالله زاده، دبیر نخستین جشنواره طنز «چلچلی» مازندران از فراخوان این جشنواره در چهار بخش نمایش خیابانی، کمدی استندآب، شعر و داستان خبر داد و گفت:

به منظور ارج نهادن به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد روحیه و نشاط، امید، وفاق و همدلی در جامعه، موسسه فرهنگی هنری مهرآفرین هدهد با همکاری و مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و انجمن‌های هنری مازندران نحستین جشنواره نخستین جشنواره طنز «چلچلی» مازندران را برگزار می کند. 

 

فراخوان برای جشنواره طنز «چلچلی» در مازندران  


وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در چهار بخش نمایش خیابانی، کمدی استنداب، شعر و داستان تا پایان روز 31 مرداد ماه1403 به دبیرخانه مرکزی جشنواره واقع در مجتمع آموزشی زندگی شهرستان آمل به آدرس بلوار امام خمینی، آفتاب 36، بعد از میدان حر ارسال کنند.
نصرالله زاده با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره جشنواره می‌توانند با شماره همراه 09116323239 تماس حاصل کنید. خاطرنشان کرد: پس از انتخاب آثار از سوی دبیرخانه، اجرای آثار منتخب از 23 الی 27 شهریور 1403 انجام می پذیرد و اختتامیه این جشنوار در روز 28 شهریور ماه برگزار می شود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار