کد خبر: ۱۱۷۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ 15 June 2024

به گزارش تابناک مازندران از رکنا، مرگ دلخراش نوجوان اهل میانکاله بهشهر موجب تاثر اهالی منطقه شده است.

گمشدن پسر 15 ساله در میانکاله
خانواده او برای پیدا شدن پسرشان به پلیس آگاهی مراجعه کردند و عکس او را در صفحات مجازی منتشر کردند. 

 

جزییات مرگ دلخراش بنیامین 15 ساله در میانکاله مازندران  

درحالی که هیچ اثری از بنیامین 15 ساله نبود همزمان با اطلاع رسانی خانواده نگرانش و پیگیری های پلیس یک مرد به نام اول حروفش (م) اهل میانکاله ادعا کرد من فیلم لحظه به قتل رسیدن این پسر را توسط مرد 60 ساله ای به نام اول حروفش (ف) دیده ام.

این مرد نزد پلیس ادعا کرد پیرمرد 60 ساله ای که همه او را در روستا می شناسند فیلمی را در گوشی اش به او نشان داده که در منطقه ای مشغول خفه کردن بنیامین است و خودش از این صحنه دلخراش فیلمبرداری کرده است.

همین سرنخ و فیلم کافی بود تا ماموران پلیس با دستور قضایی و برای راز گشایی وارد عمل شوند و در نخستین اقدام (ف) بازداشت شد.

بازداشت پیرمرد 60 ساله
پلیس بعد از دستگیری متهم او را تحت بازجویی قرار داد که پیرمرد اقدام به قتل را تکذیب کرد درباره فیلم مورد ادعای (م) گفت که هیچ فیلمی ندارد و نمی داند چرا (م) چنین حرفی را زده است همزمان پلیس به ادعاهای (م) هم شک کرد و با توجه به اینکه پیامک هایی بین این 2 مردو پسر 15 ساله رد و بدل شده بود (م) نیز مظنون شناخته شد و دربازجویی ها با پذیرفتن قتل بنیامین با همدستی (ف) ابتدا برای نشان دادن محل دفن جسد بنیامین ماموران را به دشت هایی در اطراف میانکاله کشاند اما هنگام حفاری زمین توسط ماموران ناگهان خندید و ادعا کرد دروغ گفته است.

همدست قاتل کیست ؟!

در این مرحله کارآگاهان جنایی که تحت نظر دادستان ساری دست به اقدامات تجسسی زده بودند با توجه به عدم اعتراف (ف) باز سراغ (م) رفتند تا اینکه با اعترافاتش به همدستی وی در قتل بنیامین با پیرمرد 60 ساله پی بردند.

کشف جسد دست و پا بسته بنیامین در میانکاله
دومین مظنون در گمشدن معمایی بنیامین 12 ساله وقتی دید کارآگاهان پی به دروغ پردازی های او برده بودند گفت: با فشارهای (ف) من همدستش شدم اما قرار نبود کسی کشته شود من همراه (ف) بودم و درباره بنیامین وقتی او را کشت با همدستی من جسد را به یک شرکت صیادی بردیم و در آنجا دفنش کردیم.

انتقام از قاتل
وی افزود: همیشه از (ف) هم کینه به دل داشتم هم از او می ترسیدم (ف) قربانیانش را به خانه اش می کشاند و وقتی بنیامین را کشت و دیدم پلیس در جست و جوی او است تصمیم گرفتم انتقامم را از (ف) بگیرم و متوجه شدم بهترین فرصت را برای جبران پیدا کرده ام.

در این مرحله پلیس که در همه جست و جوها برای یافتن ردی از بنیامین به بن بست خورده بود با راهنمایی های (م) توانست جسد پسر 15 ساله را درحالیکه دست و دهانش بسته بود از زیر خاک بیرون بکشد.

بنابه این گزارش ؛ برادر مقتول به رکنا با تشریح پرونده گفت که مظنون به نام (ف) بعد از بازداشت 15 شاکی دیگر دارد و این دو مظنون به قتل بنیامین تحت بازجویی هستند و تا پرده از جزییات این جنایت دردناک و اقدامات مجرمانه مشابه آنها برداشته شود.

پلیس مازندران با تایید این جنایت به رکنا گفت که پرونده باز است و تحقیقات در حال انجام است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار