مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در سراسر استان با نظارت دامپزشکی برپا می‌باشد، ۳۵۰ پایگاه نیز شامل؛ ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها آماده دریافت نذورات و احسان مردم خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان است.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ 15 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در آستانه عید سعید قربان اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته نذورات مردم نیکوکار استان در قالب نقد و غیرنقد جمع‌آوری شده و در اختیار محرومان و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

 

آمادگی کمیته امداد مازندران برای دریافت نذورات عید سعید قربان  

وی با اشاره به اینکه، ۵۰ قربانگاه ابراهیمی در سراسر استان با نظارت دامپزشکی برپا می‌باشد گفت: ۳۵۰ پایگاه نیز شامل؛ ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها آماده دریافت نذورات و احسان مردم خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان است.

معافی بیان داشت: مازندرانی‌های نیکوکار در سال گذشته بیش از ۴۸ میلیارد تومان در قالب وجه نقد و گوشت قربانی به نیازمندان مساعدت نمودند و پیش بینی می‌شود امسال این رقم به ۶۰ میلیارد تومان برسد.

وی گفت: نذورات قربانی جمع‌آوری شده با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بدسرپرست، خانواده‌های دارای بیماران صعب‌العلاج و... در همان روز عید و در سریع‌ترین زمان توزیع خواهد شد.

معافی با بیان اینکه مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی» با هر مبلغ امکان‌پذیر است گفت: کمیته امداد بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و نیت افراد مشارکت کننده نسبت به تهیه دام زنده و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان اقدام خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به روش‌های غیرحضوری جهت مشارکت مردم در پویش«نذر قربانی» بیان داشت: این روش‌ها شامل کد دستوری #1*011*8877*، از طریق سایت همدلی، نیکوکاری الکترونیک مازندران به آدرس takl.ink/Hamdeli.mzn و شماره کارت 6037997900001505 نزد بانک ملی فراهم شده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار