مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از برگزاری پنجمین همایش سراسری طب و قضا به میزبانی پزشکی قانونی استان در ساری با حضور رئیس قوه قضاییه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 16 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی عباسی اظهار کرد: پنجمین همایش سراسری طب و قضا در روزهای 27 تا 28 آبان ماه سالجاری با سخنرانی رئیس قوه قضاییه و حضور روسای دادگستری‎ها و دادستان‌های سراسر کشور، مدیران پزشکی قانونی استان‌ها، وکلا و حقوق‎دانان در مجتمع رفاهی قوه قضاییه در شهرستان ساری برگزار می‌شود.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه اجرای موفق چهار دوره همایش طب و قضا موجب شد تا رییس قوه قضائیه با برگزاری پنجمین همایش موافقت کند، تصریح کرد: موضوع اصلی پنجمین همایش طب و قضا قانون مجازات اسلامی از منظر پزشکی قانونی است که با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه فقه و پزشکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: ارزیابی دیدگاه مقنن در قبال جنایت بر منافع، واکاوی دیدگاه متقن در قبال صدمات وارد بر اعضا و چالش‌های روان پزشکی در قانون مجازات اسلامی از محورهای بررسی این موضوع است.
این مسئول یادآور شد: نقص زیبایی، اختلال عملکرد جنسی، بی‌اختیاری ادراری و مدفوعی، مفهوم عضو و مصادیق آن، اعضای داخلی و ظاهری مفهوم و معیارهای رشد جزایی، مصرف مواد روانگردان و مسئولیت کیفری، نگهداری بزهکاران دارای اختلال روانی و زوال یا نقصان عقل هم از زیر مجموعه های محورهای همایش پنجم است.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار