نماینده مردم ساری گفت: در رابطه با دو پل پنبه چوله و فرح‌آباد ساری وزیر راه و شهرسازی دستور آغاز به کار پروژه را صادر کرد.
کد خبر: ۱۳۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 19 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، محمد دامادی با بیان اینکه جلسه‌ای  در خصوص تنظیم قرارداد جاده شمال تجن با میرشفیع -معاون وزیر راه در امور روستایی- برگزار شد، اظهار کرد: قرار بود این پروژه به صورت مشارکتی برگزار شود که با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزیر راه و شهرسازی از حالت مشارکتی خارج شد و وزارت راه وشهرسازی متعهد شد تا قرارداد این پروژه را با پیمانکار به ثبت برساند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه دیگری با حضور  وزیر راه و شهرسازی، پیمانکار و معاون راهداری وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه در راستای تعهد آقای وزیر در زمینه تخصیص 100درصد پروژه ساری به تاکام برگزار شد که البته درحال حاضر تخصیص 70  درصدی این پروژه دریافت شد.
دامادی  تصریح کرد: در رابطه با دو پل پنبه چوله و فرح‌آباد در تماس تلفنی آخوندی دستور اکید به  مدیر کل راه و شهرسازی مازندران صادر شد که او طی هفته های آینده این دو پروژه را آغاز کند.
نماینده مردم ساری و میاندورود خاطرنشان کرد: در باره جاده گهر باران جلسه دیگری با معاون وزیر برگزار خواهد شد که در آن پروژه به صورت «ای پی سی» به سرعت به انجام برسد و گمان می‌کنم این پروژه تا 15 آذر ماه به اتمام برسد.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار