نایب قهرمان مازندرانی مسابقات کشتی جایزه بزرگ باکو گفت: بعید می‌دانم حریفم در مسابقات باکو وزن‌کشی کرده باشد.
کد خبر: ۱۴۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 05 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، رقابت‌های کشتی آزاد جایزه بزرگ باکو در آذربایجان به پایان رسید و ایمان صادقی به مدال نقره رسید.

در فینال وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی مقابل حاجی‌علی‌اف از آذربایجان هشت بر دو شکست خورد و مدال نقره گرفت.

ایمان صادقی پس از کسب نشان نقره جام جایزه بزرگ باکو در گفت‌وگو با فارس گفت: بعید می‌دانم حریفم وزن‌کشی کرده باشد.

وی جوان شایسته جویباری که چندی پیش در مسابقات گرندپریکس آذربایجان موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها شد ، با ابراز نارضایتی از عملکردش در دیدار فینال سطح مسابقات را بسیار سنگین ارزیابی کرد و بیان داشت: با اینکه برای نخستین‌بار در چنین سطحی از مسابقات بزرگسالان کشتی می‌گرفتم اما معتقدم، می‌توانستم در دیدار فینال بهتر از این‌ها کار کنم.

صادقی در مورد مبارزاتش در این تورنمنت افزود: پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف کشتی‌گیری از ونزوئلا رفتم، همان کشتی‌گیری که در مسابقات جهانی لاس‌وگاس حسن رحیمی را دچار دردسر کرده بود، اما او را با اختلاف از پیش رو برداشتم.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نهایی توانستم یکی از عنوان‌داران جهان به نام دولت نیازبیکف را با شکست رو به رو کنم، افزود: اما نتوانستم در فینال آن‌طور که باید کشتی بگیرم، البته معتقدم این کشتی‌گیر به دلیل شرایط خاص میزبانی که برایش قایل شده بودند اصلا وزن‌کشی نکرد و با کلی اضافه وزن در این مسابقات شرکت کرده بود.

قهرمان دو دوره جوانان جهان در مورد حریفش در فینال گفت: در روز وزن‌کشی ناگهان دیدیم که دو کشتی‌گیر آذری یعنی حاجی علی‌اف و طغرل عسگراف از درب دیگری وارد سالن وزن‌کشی شده و بعید می‌دانم که اصلا وزن‌کشی کرده بودند.

وی تصریح کرد: در مسابقه فینال هم کاملا حس می‌کردم که حاجی علی‌اف چقدر از من سنگین‌تر است، اما این‌ها بهانه‌ای برای شکستم نخواهد بود و همه تلاشم را به‌کار می‌گیرم تا در مسابقات آینده انتقام این شکست را از او بگیرم.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار