رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به برندسازی فرش مازندران اشاره کرد و گفت: توانستیم فرش استان را برندسازی کرده و با آرم تجاری به بازارهای جهانی معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۴۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 15 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، محمد محمدپورعمران در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در قائم‌شهر با اشاره به برندسازی فرش مازندران تصریح کرد: به دنبال بازار مشخصی برای عرضه صنایع‌دستی و فرش دستباف هستیم.

وی اظهار داشت: باید برای زنان روستایی در مشاغل کوچک برندسازی انجام شود تا بتوانند فعالیت‌های خود را توسعه دهند.

وی ادامه داد: اعطای هزاران مورد تسهیلات بانکی  و برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف ازجمله فرش و صنایع‌دستی و اعطای غرفه‌های رایگان در نمایشگاه‌های مختلف به زنان و ایجاد مشاغل کوچک، خدماتی بوده که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به بانوان ارائه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اهمیت صادرات، عنوان کرد: وجود ۱۴ کشور همسایه و ۲۵۰ میلیون نفر عضو کشورهای (سی آی اس) کمک بزرگی است تا با آموزش و ترویج، آشنایی با مدیریت کسب‌وکار و  اعطای تسهیلات بانکی بتوانیم محصولاتمان را به این بازارهای جهانی صادر کنیم.

محمدپورعمران ایجاد کسب‌وکارهای کوچک را برای روان‌تر کردن مشکل بیکاری مؤثر دانست و افزود: تاکنون بیش از دو هزار مورد طرح را به بانک‌ها برای استفاده از وام‌های کم‌بهره معرفی کرده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران بابیان اینکه مازندران در شش حوزه غذایی، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: در حوزه‌های کشاورزی، پرورش طیور، ماکیان، پخت نان محلی و مرباجات زنان مازندرانی جایگاه ویژه‌ای‌ دارند که می‌توانند این قابلیت ها را جهانی کنند.

محمدپورعمران خاطرنشان کرد: باید داشته‌هایمان را در عمل، ملی و جهانی کنیم تا محصولات تولیدی در منازل و تولیدی‌های زیر پله و زیرزمین به بازار کشور ۸۰ میلیون نفری ایران راه پیدا کنند.
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار