مسئول نمايندگي حوزه هنري غرب مازندران نوشهر گفت:حوزه هنری برنامه ای پژوهشی و تحقیقی در خصوص موسیقی اشعار نیما دارد كه در صورت تعامل آموزش و پرورش و مهیا شدن شرایط لازم، این نشست به زودی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۴۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 22 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، رستم كیاكجوری در دیدار با مدیر آموزش و پرورش نوشهر اظهار كرد: یكی از دغدغه های اصلی حوزه هنری ، انجام كارهای فرهنگی است و آموزش و پرورش به خاطر تحت پوشش داشتن طیف بزرگی از جامعه كه همان دانش آموزان هستند در این راستا می تواند به ما كمكهای زیادی داشته باشد.
وی با تاكید بر عجین شدن كارهای فرهنگی حوزه هنری و آموزش و پرورش تصریح كرد: اجرای امور فرهنگی و هنری یكی از كارهای زیربنایی حوزه هنری است كه در این خصوص آموزش و پرورش با تعامل مناسب می تواند به حوزه هنری كمك‌های زیادی داشته باشد.
مسئول نمایندگی حوزه هنری غرب مازندران نوشهر با بیان اینكه باور فرهنگی داشتن بسیار مهم است، ابراز كرد: از زمان فعالیت حوزه هنری غرب مازندران در نوشهر طی یكی دو سال اخیر ، برنامه های فرهنگی و هنری زیادی در راستای گسترش امور فرهنگی تاثیرگذاری  اجرا شد.
كیاكجوری از افتتاح و راه اندازی سینما شقایق نوشهر به عنوان یكی از كارهای فرهنگی هنری ماندگار در شهرستان نوشهر یاد كرد و گفت: بعد از انقلاب اسلامی این شهرستان از داشتن سینما محروم بود ولی با تلاش و پیگیری های زیاد و مكانی كه شهرداری در اختیار ما قرار داد توانستیم سینما را در این شهر راه اندازی كنیم.
وی خاطرنشان كرد: بعد از گرفتن مجوزهای لازم از وزارت ارشاد اسلامی، تاكنون دو فیلم معتبر و به روز سینماهای كشور از جمله "شاهزاده روم" و "محمد رسول الله" همزمان با سراسر كشور  در این سینما به نمایش درآمد كه با استقبال خوبی نیز روبرو شد.
این مسئول  یادآور شد: دانش آموزان برای دیدن فیلم های سینما با تخفیف ویژه می توانند حضور یابند و از دیدن فیلم بهره ببرند.
كیاكجوری با اشاره به نزدیك شدن به زمان تولد نیما شاعر بزرگ كشور گفت: حوزه هنری برنامه ای پژوهشی و تحقیقی در خصوص موسیقی اشعار نیما دارد كه در صورت تعامل آموزش و پرورش و مهیا شدن شرایط لازم، این نشست به زودی انجام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، مدیر آموزش و پروش نوشهر نیز با ابراز رضایت از نگاه خوب فرهنگی حوزه هنری گفت: به نوعی حوزه هنری و آموزش و پرورش در اجرای امور فرهنگی می توانند كمك‌های زیادی داشته باشند و با تعامل و همكاری می توان برنامه خوبی را اجرا كرد.
نور الدین كوچ پیده افزود: این شهرستان پتانسیل های زیادی در زمینه فرهنگی و هنری دارد كه باید برای رسیدن به هدف از همه این پتانسیل ها استفاده كرد.
وی تصریح كرد: آموزش و پرورش نوشهر با داشتن هزار و 336 نیروی شاغل، بیش از 2 هزار بازنشسته، 17 هزار و 499 دانش آموز ظرفیت خوبی برای اجرای امور فرهنگی دارد و در زمینه استفاده از از فیلم‌های سینما و سایر كارهای فرهنگی نیز با تعامل با حوزه هنری می توان گام‌های خوبی برداشت.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار