پرونده قتل خدیجه رمضانی معروف به دارابکلایی شهرستان میاندرود در مازندران با صدورحکم اعدام برای متهم ردیف اول در دستگاه قضا بسته شد.
کد خبر: ۱۵۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 02 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،مدیرروابط عمومی دادگستری کل مازندران با تایید این خبر گفت : حکم اعدام مجرم ردیف اول این پرونده با تایید دادگاه دیوان عالی کشور و ابلاغ آن به استان 14 دی ماه سالجاری در محل ارتکاب جرم ( سه راه سورک سابق) شهر میاندرود به صورت علنی اجرا می شود.

سید ابوالقاسم ساداتی اظهارکرد : پرونده متهمان قتل این زن در دادگاه کیفری استان به اتهام قتل عمد مورد بررسی قرار گرفت که برای متهم ردیف اول حکم اعدام و برای متهم ردیف دوم با اتهام همدستی در قتل 25 سال زندانی تعزیری صادر شده است.


وی اضافه کرد : طبق قانون متهمان پرونده به رای صادره در دیوان عالی کشور اعتراض کردند که دادگاه دیوان عالی پس از بررسی رای دادگاه بدوی را تایید و پرونده را برای اجرای احکام صادره به مرکز استان ارجاع داد.


ساداتی افزود : در حال حاضر پرونده در دادگاه اجرای احکام مرکز استان قرار دارد و بزودی نیز با اعدام متهم ردیف اول کلاسه این پرونده نیز بسته می شود.


 دهم اردیبهشت ماه سالجاری زن جوانی از روستای دارابکلاء در شهرستان میاندرود برای رفتن به دندانپزشکی سوار یک خودروی شخصی عبوری شد که راننده وهمدستش به قصد سرقت طلا و پول نقد ، این زن جوان را با ضربات چاقو مصدوم و سپس به قتل می رسانند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار