نکته جالب امروز، کلنگ‎زنی دقیقه نودی این پروژه و ضمانت مجدد آقای نماینده برای گوسفندان در حال ذبح بود، شنیده شده وی طاقت دیدن این صحنه‎ها را ندارد!
کد خبر: ۱۷۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 10 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، امروز در آخرین روز از دهه مبارک فجر فاز دوم  عملیات تعریض محور گهرباران به طول 5.5 کیلومتر در حالی آغاز شد که به گفته مردم در همین نقطه از مازندران که مراسم فوق اجرا شد، تصادف‎های مرگبار بیشماری، شادی خانواده‎های فراوان را با خود برده است.

نماینده فعلی ساری و میاندورود بالاخره در آخرین روزهای قبل از انتخابات و واپسین ساعات دهه مبارک فجر، کلنگ ساخت پروژه را در حالی بر زمین زد که اگر کارها خوب پیش برود یک سال دیگر مردم منطقه شاهد افتتاح آن خواهند بود، دامادی پیش از این نیز از رایزنی برای دریافت اعتبار برای ساخت فاز دوم این محور پایتخت سخن گفته بود.

ساخت این محور از گذشته تا امروز با چاشنی قول و قرارهای افراد مختلف از کاندیدا و نماینده مجلس گرفته تا فرمانداران و معاون استاندار تنها 20درصد پیشرفت آنهم ناقص داشته است.

هرچند تا یک سال آینده زمان زیادی برای دیدن نتیجه کلنگزنی فوق باقیست اما امروز تنها کلنگزنی در تاریخ میاندورود بود که با حضور بیل مکانیکی و کامیون برای آغاز عملیات همراه بود.

نکته مهم این رویداد ممانعت شرکت دشتناز در مجاورت محور، از آغاز خاک‎برداری بود که ساعاتی کار را تعویق انداخت اما اختلاف در نهایت برطرف شد.

نکته جالب امروز هم کلنگزنی دقیقه نودی این پروژه و خارج از برنامه استانی و شهرستانی بودن آن همچنین تکرار ضمانتهای مکرر آقای نماینده در این سال‎ها برای گوسفندان در حال ذبح بود، شنیده شده وی طاقت دیدن این صحنه‎ها را ندارد!

نماینده‎ای که اغلب از دیدن صحنه ذبح حیوانات گریزان است امروز قربانی کردن یک گوسفند تحمل کرد اما از قصاب خواست از قربانی کردن گوسفند دومی صرفنظر کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار