کد خبر: ۱۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 04 April 2015
در آخرین روز از طرح نوروزی جمعیت هلال‌احمر, قاسم رضایی قهرمان المپیک عضو افتخاری جمعیت هلال‌احمر مازندران شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل؛ در آخرین روز از طرح نوروزی سال 94 جمعیت هلال‌احمر مازندران، قاسم رضایی قهرمان المپیک 2012 لندن به همراه سرپرست جمعیت هلال‌احمر آمل با حضور در پست‌های ایمنی و سلامت این شهرستان عضو افتخاری جمعیت هلال‌احمر مازندران شد.

قاسم رضایی پس از بازدید از پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال‌احمر شهرستان خدمت در هلال احمر را افتخاری بزرگ دانست و گفت: فعالیت و ارائه خدمات بشردوستانه اعضای جوانان بسیار ارزنده  بوده و حضور آنها موجب دلگرمی مسافران و گردشگران به مازندران می‌شود.

وی با اشاره به علاقه‌مندی خود نسبت به عضویت در این سازمان یادآور شد: هلال احمر حلقه اتصالی میان مردم و تمامی آنانی که عشق خدمت به مردم را در دل می‌پرورانند، است.

قهرمان المپیک 2012 لندن و مدال آور مسابقات جهانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر بیان داشت: خدمت خالصانه به مردم موهبتی از الطاف خداوند کریم است و باید قدرشناس این نعمت عظیم بود.

جمشید نیکزاد سرپرست جمعیت هلال احمر آمل نیز یا قدردانی از حضور این قهرمان ارزنده کشور در کنار اعضای جوان این سازمان یادآور شد: حضور ورزشکاران و هنرمندان به عنوان عضو داوطلب در چنین موقعیت‌هایی، موجب همدلی و مشارکت بیشتر مردم در نوع دوستی می‌شود.

قاسم رضایی در این بازدید در پست شهید جانبرار حیدری لباس خدمت به جمعیت هلال‌احمر مازندران را بر تن کرده و به عنوان عضو افتخاری این سازمان معرفی شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار