منتخب مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس دهم
منتخب مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس دهم با بیان اینکه کشاورزی شهرستان سوادکوه، ساختار مناسبی ندارد، گفت: مردم سوادکوه فقیر نبودند و با تدابیر نا‌مناسب به فقر رسیده است.
کد خبر: ۱۹۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 01 March 2016

به گزارش تابناک مازندران،عبدالله رضیان در جمع مردم سوادکوه که در سالن ورزشی آزاد‌مهر سوادکوه برگزار شد با تقدیر از حضور مردم در حماسه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و تشکر از اعتماد مردم شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با رای پاک به وی، گفت: حماسه انتخابات 7 اسفند‌ماه متعلق به ملت ایران است که در طول انقلاب اسلامی در کنار این انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه فضای انتخابات 7 اسفند‌ماه فضای رقابتی و تلاش من هم نگاه جدید به این عرصه بود، افزود: ملت ایران در 37 سال عمر انقلاب در برابر همه مشکلات و حوادث و 8 سال دفاع مقدس از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند و این نظام میراث فداکاری‌ها و ایثار‌گری‌های ملت ایران است و من با محوریت این عظمت و احترام به جایگاه آنان وارد عرصه شدم.

منتخب مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس دهم بر تاکید خود به اخلاق در انتخابات با تمرکز بر صداقت با مردم اشاره و خاطر‌نشان کرد: برای دو امتحان وارد عرصه انتخابات شدم تا ظرفیت خود را برای ورود به میدان انتخابات و عرضه صداقت، صلابت و عدالت به مردم را مورد توجه قرار دادم و مردم حوزه انتخابیه، بزرگی خود را نشان دادند.

رضیان، استواری و عظمت انقلاب اسلامی را به حضور و حمایت مردم از انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری توصیف و اظهار کرد: حمایت از حقوق ملت در اولویت نمایندگی مجلس من قرار دارد و حافظ ارزش‌های نظام و خون شهدا خواهم بود و فعالیت‌های من در مسیر و در کنار ولایت و حمایت از دولت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نماینده همه مردم حوزه انتخابیه هستم و باید دست در دست هم برای ساماندهی حوزه انتخابیه و حل مشکلات تلاش کنیم، افزود: فعالیت کاری خود را آغاز کردم و بعد از اعلام نتایج انتخابات با مدیران استانی رایزنی داشتم و برخی از مشکلات حوزه انتخابیه پیگیری شد.

منتخب جدید مجلس دهم حوزه انتخابیه با اشاره به موضوع البرز مرکزی و لزوم صداقت با مردم، گفت: قول معجزه درباره البرز مرکزی نمی‌دهم و آنچه در توان دارم صادقانه در کنار مردم به کار می‌گیرم و مشکلات مربوط به منابع طبیعی، موضوع درمانی شهرستان، اشتغال جوانان و مهاجرت مدیران از موضوعات قابل پیگیری آینده است.

نماینده منتخب مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه کشاورزی شهرستان سوادکوه، ساختار مناسبی ندارد و استفاده از ظرفیت گردشگری باید مورد برنامه‌ریزی قرار گیرد، گفت: مردم سوادکوه فقیر نبودند و با تدابیر نا‌مناسب به فقر رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار