دکه های غیرمجاز مسیر روستایی منطقه نمونه گردشگری جواهر ده شهرستان رامسر در آستانه سال جدید برای استقبال شایسته از مسافران نوروزی تخریب و پاکسازی شد.
کد خبر: ۱۹۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 15 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، پاکسازی میسر روستای جواهرده در شهرستان رامسر با مشارکت مسئولان دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی ، مسئولان ادارات ذیربط و همکاری مردم انجام شده است.


فرماندار شهرستان رامسر در حاشیه پاکسازی این مسیر گفت: این طرح به منظور پاکسازی مسیر منطقه نمونه گردشگری جواهرده با مشارکت دستگاه قضایی انجام شده است.


حسین سروری افزود : یکی از چالش های مهم صنعت گردشگری استان مازندران بویژه رامسر ایجاد و توسعه مراکز و دکه های غیرمجاز بدون رعایت اصول اولیه گردشگری و بهداشتی بوده است.


وی بیان داشت : این بناها و دکه ها هیچ گونه مجوزی از مرجع قانونی نداشتند که با هماهنگی دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و ادارات ذیربط جمع آوری شد.


فرماندار رامسر گفت : در این راستا هشت نقطه شناسایی و با همکاری جوامع محلی ، شوراها ، دهیاری ها و شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی رامسر بازارچه های صنایع دستی و سوغات محلی رامسر با معماری زیبا و بومی دایر می شود.


شهرستان نمونه گردشگری رامسر در غرب مازندران سالانه میزبان میلیونها گردشگر داخلی و خارجی است. 


روستای جواهر ده در فاصله ۲۷ کیلومتری رامسر در دهستان سخت سر و در ارتفاعات ۲۰۰۰ متری البرز، در دامنه کوه های مرتفع سماسوس و در میان جنگل ها ، مراتع و چمن زارها واقع شده است.


جمعیت روستای جواهرده بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ حدود ۹۸۰۰ نفر (۲۴۷۰ خانوار) است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار