رئیس اداره تعاون روستایی آمل
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان آمل از ارسال بیش از 400 تن پرتقال ذخیره‌سازی شده در این شهرستان به استان‌های مقصد همانند اصفهان و لرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 18 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حبیب‌الله بابایی در جمع مسئولان ستاد تسهیلات سفر نوروزی، گفت: شهرستان آمل از شهرهایی است که هر ساله در زمینه تأمین میوه شب عید کشور مقدار زیادی از میوه‌ها را از باغداران خریداری کرده و ذخیره‌سازی می‌کنند.

وی افزود: امسال نیز امر ذخیره‌سازی مرکبات برای تأمین میوه شب عید انجام شده و میوه‌ها طی ماه جاری به استان‌های معین ارسال شد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان آمل تصریح کرد: بیش از 400 تن پرتقال در این شهرستان از ماه‌های گذشته ذخیره‌سازی شده و به استان‌های لرستان و اصفهان به‌عنوان استان‌های مقصد تحویل داده شد.

این مسئول بیان کرد: برای استفاده مردم کشورمان از مرکبات مرغوب، هر سال سعی داریم تا بهترین نوع از میوه‌ها را خریداری کرده و در انبار با روش‌های مطلوب نگهداری ذخیره‌سازی کنیم.

بابایی با اشاره به اینکه مرکبات و پرتقال این روزها با قیمت مصوب دولتی در مراکز فروش در اختیار مردم قرار می‌گیرند، یادآور شد: با توجه به وجود مشکلات اقتصادی، مردم می‌توانند برای تأمین میوه شب عید از پرتقال و سیب مرغوب استفاده کنند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در این شهرستان مشکلی برای امر ذخیره مرکبات نداریم.

این مسئول با اعلام آغاز ارائه میوه‌های شب عید در مراکز فروش با قیمت مصوب دولتی و طرح تنظیم بازار، گفت: امروزه سیب درختی و پرتقال برای خریداری مردم در مراکز فروش تنظیم بازار ارائه می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار