7 هزار خانه مسافر ساماندهی شده در برابر بیش از یکصد هزار خانه غیررسمی/ ثبت یک میلیون و 800 هزار نفرشب خواب در استان/ تعداد کشته شدگان حوادث ترافیکی مازندران به 7 نفر رسید
کد خبر: ۲۰۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 21 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، بر اساس آمارهای موجود در سه روز گذشته 994 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در مازندران کشف و معدوم شد و بر اثر واژگونی یک دستگاه خودور نیسان در نوشهر یک نفر جان سپرد تا با افزایش تعداد خودروهای مسافران و مردم در تعطیلات نوروزی، تعداد کشته شدگان حوادث ترافیکی مازندران از 27 اسفند تا امروز 2 فروردین حداقل به 7 نفر برسد.
همچنین اطلاعات ارائه شده در ستاد اجرایی خدمات سفر استان از بستری شدن  300 بیمار تصادفی نیز در بیمارستان‌های مازندران خبر می‎دهد.
سازمان میراث فرهنگی از ثبت یک میلیون و 800 هزار نفرشب خواب در استان و رشد 6 درصدی این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داده است.
وضعیت فعال 7 هزار خانه مسافر ساماندهی شده از بیش از یکصد هزار نمونه غیررسمی آن در استان و عمدتا در شهرهای گردشگرپذیر غرب مازندران نیز قابل توجه است. این در حالیست که راه برای پروانه دار کردن این منازل توسط میراث فرهنگی به عنوان متولی صنعت گردشگری بس طولانی و دشوار است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار