نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح‌شده باید سرلوحه اقدامات و برنامه‌ ها قرار دهیم.
کد خبر: ۲۰۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 28 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد دامادی در دیدار نوروزی با فرماندار ساری بابیان اینکه مقام معظم رهبری سال‌هاست بر مسئله اقتصاد مقاومتی تأکیددارند، افزود: ضمن حفظ و تداوم شعار همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، باید تمرکز ویژه‌بر اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل هم داشته باشیم.

نماینده مردم ساری و میان درود در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حضور پرشوری در انتخابات هفتم اسفند داشتند و یک‌بار دیگر، دلدادگی خود به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کردند.

در ادامه این دیدار فرماندار مرکز استان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه مهر تأیید دیگری بر انقلاب اسلامی ایران بود.

احمد حسین زادگان بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی، راه رسیدن ما به قله‌های پیشرفت است، افزود: دولت در مسیر اقتصادی، اقدامات مؤثری انجام داده و  اقتصاد مقاومتی هم‌محور این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در طلیعه سال جدید، گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر توسعه کشور از محل اقتصاد مقاومتی است و دولت هم در این راستا گام برمی‌دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار