کد خبر: ۲۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 13 April 2015
فرماندار چالوس با اعلام اینکه سه نقطه از جاده چالوس ـ تهران دچار خسارت جدی شد، گفت: عملیات بازسازی محور چالوس آغاز شد.

محمدناصر زندی امروز در گفت‌وگو با  فارس ، درباره جزئیات بسته شدن محور تهران ـ شمال در محدوده این شهرستان، اظهار کرد: بر اثر جاری شدن سیل در سه نقطه از این مسیر، این محور دچار مشکل جدی شد.

وی افزود: عملیات بازگشایی این مسیر در دستور کار قرار گرفت و مأموران راه و شهرسازی در حال پاک‌سازی مسیر هستند که نیاز به تأمین مصالح برای برقراری تردد مجدد در دستور کار است.تأمین ماشین‌آلات لازم برای بازگشایی مسیر در دستور کار بوده ولی به‌دلیل مشکلات حادی که برای این مسیر به‎وجود آمد، امکان اعلام دقیق زمان بازگشایی مسیر فراهم نیست.

همچنین عطاالله داداشی، معاون مدیریت بحران استانداری مازندران نیز به خبرنگار فارس گفت: محور چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود و عملیات بازسازی این محور در حال انجام است.

به گزارش فارس در حال حاضر مسئولان مدیریت بحران و معاون عمرانی استاندار نیز به‎همراه مسئولان راه و شهرسازی در محل وقوع سیل در منطقه بلده نور حضور دارند.

وقوع سیل در مناطق غرب استان مازندران خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشت، بروز مشکلات برای تأسیسات راه جدی است که دستگاه‎های متولی در حال کمک و نیز برآورد میزان خسارت سیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار