سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حضور به‌موقع و نجات مصدومان حادثه سقوط خورود در محمودآباد خبر داد و گفت: در این حادثه، امدادگران توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۴۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 03 June 2016
 

تابناک مازندران، ذکریا اشک‌پور  اظهار کرد: در آغازین ساعات صبح امروز، گزارشی مبنی بر سقوط یک‌دستگاه خودروی 206 به داخل نهر آب در محمودآباد به مرکز پیام اورژانس 115 آمل اطلاع‎رسانی شد.

وی با بیان اینکه در حادثه یاد شده چهار جوان 22، 23، 29 و 30 ساله دچار مصدومیت شده بودند، افزود: همکاران اورژانس پیش‎بیمارستانی از پایگاه‌های محمودآباد و «تلیک‌سر» به محل حادثه واقع در نزدیکی پل هوایی شرکت نفت محمودآباد اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ابتدا مصدومان حادثه توسط گروه‌های امدادی از داخل خودرو که در نهر آب سقوط کرده بود، خارج و نسبت به انجام اقدامات اولیه درمانی اقدام و به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند که حال هیچ‌کدام از مصدومان وخیم گزارش نشد.

اشک‌پور با ابراز تأسف از اینکه در حادثه یادشده، همکاران اعزامی از دو پایگاه‎ اورژانس محمودآباد توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، اظهار کرد: دلیل این اقدام هنوز مشخص نشده و مراتب از سوی دستگاه‎های قضایی مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: حال پرسنل اعزامی اورژانس در حادثه صبح امروز، مساعد است.


فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار