کد خبر: ۲۴۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 05 June 2016
سخنگوی اورژانس استان مازندران از سقوط یک دستگاه خودروی 206 به داخل نهر آب در منطقه محمودآباد خبرداد که سبب مصدومیت 4 نفر شد و سپس افراد ناشناسی به ضرب و شتم مأموران اورژانس اقدام کردند.
تابناک مازندران/ ذکریا اشکپور اظهار کرد: ساعت 16:38 روز جمعه خبر سقوط یک دستگاه خودروی 206 به داخل نهر آب در منطقه محمودآباد به مرکز پیام اورژانس 115 آمل اطلاع داده شد.

وی افزود: در حادثه  سقوط خوردروی 206 که در منطقه پل هوایی شرکت نفت محمودآباد اتفاق افتاد و طی آن چهار جوان 22، 23، 29  و 30 ساله دچار مصدومیت شدند.

اشکپور با اشاره به اینکه همکاران پایگاه اورژانس محمودآباد و تلیک سر به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: مأموران اورژانس بعد از خارج کردن مصدومان از داخل خودرو و نهر آب به اقدامات درمانی اولیه اقدام کردند.

سخنگوی اورژانس استان مازندران با بیان اینکه خوشبختانه حال هیچ یک ازمصدومان حادثه سقوط خودرو در محمودآباد وخیم گزارش نشد، گفت: همگی مصدومان به بیمارستان شهداء محمودآباد منتقل شدند.

این مسئول یادآور شد: متاسفانه همکاران اورژانسی که  در این ماموریت اعزام شده بودند توسط عده‌ای جوان ناشناس به دلایل نامعلومی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که از طریق مقامات قضایی در حال پیگیری است.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار