کد خبر: ۲۴۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵ 16 June 2016

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مؤمنان از وضعیت سواحل دریا ناراحت هستند، گفت: برای ساماندهی دریا، مازندران نیازمند اعتبارات ملی و مناسب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی مازندران، اظهار کرد: نیروی انتظامی به برکت اطاعت از ولایت فقیه امنیت پایداری در حد وظیفه سازمانی خویش در کشور ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: پایه و اساس برگزاری عدالت در کشور ایجاد امنیت است و اگر در کشوری امنیت نباشد رفاه وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ناامنی‌هایی که در کشورهای همسایه و نیز برخی از کشورهای اروپایی به‌ واسطه حضور تروریست‌ها ایجاد شد، بیان کرد: مردم ایران اسلامی در امنیت پایدار زندگی می‌کنند، به تعبیری مردم ایران ابراهیم‌وار در دل آتشی که در سطح کشورهای منطقه وجود دارد با آرامش زندگی می‎کنند و باید قدر این امنیت را بدانیم.

طبرسی اضافه کرد: خداوند جمهوری اسلامی ایران را در دل آتش حفظ کرد، امنیت در کشور به‌واسطه اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی در کشور به‌خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌ شده در استان مازندران برای ساماندهی مناطق آلوده، یادآور شد: چند محله آلوده در استان وجود داشت که از اول انقلاب تاکنون برنامه‌های متعددی برای ساماندهی این مناطق در برنامه کاری قرار گرفت اما با حضور سردار جعفری‌نسب این عملیات اجرایی شد و مناطق،پاکسازی شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه سیمای مازندران به‌دلیل بهره‌گیری از فرهنگ علوی بسیار مطلوب است، گفت: مردم ولایتمدار استان 10 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و این موضوع مایه مباهات این مردم است.

طبرسی با اشاره به همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی مناطق آلوده استان، خاطرنشان کرد: همکاری مناسبی در سطح استان با مسؤولان انتظامی انجام شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در سطح سواحل استان وجود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر دریا مشکل استان است و متولی مناسب می‎خواهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه به دریای مازندران باید به‌صورت ملی توجه شود، یادآور شد: بودجه ملی برای دریا نیاز است و در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر متدینین و مؤمنان از وضعیت سواحل دریا ناراحت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار