خسارت سنگین سیل اخیر در مازندران؛
در حالی مديركل راه و شهرسازي استان مازندران میزان خسارت سیل هفته قبل در غرب مازندران را 340 میلیارد اعلام کرد که هنوز از سوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران میزان خسارات وارد شده به دیگر مناطق استان مشخص نشده است.
کد خبر: ۲۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 19 April 2015
در حالی مديركل راه و شهرسازي استان مازندران  اعلام کرد که میزان خسارت هفته قبل در غرب مازندران 340میلیارد می باش که هنوز از سوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران میزان خسارات وارد شده به دیگر مناطق استان مشخص نشده است.
به گزارش تابناک در پي جاري شدن سيل هفته گذشته در مازندران خسارات جدي به راههاي ارتباطي غرب مازندران وارد شد.البته در این بین با توجه به خساراتی که طغیان رودخانه در منطقه هراز مازندران و همچنین دیگر نقاط روستایی بر جای گذاشته است کارشناسان رقم خسارت وارده را خیلی بیشتر از این میزان می دانند.همچنین جاری شدن سیل به بسیاری از شالیزارها و مزارع مسیر نیز خسارت جدی وارد کرده است.
مديركل راه و شهرسازي استان مازندران در این خصوص اعلام کرد:پس از وقوع سيل و رانش در غرب استان بلافاصله عوامل راهداري و ديگر دستگاه هاي امدادي با بسيج كليه امكانات و ماشين آلات در منطقه مستقر شدند و اقدامات بهنگامي درخصوص بازگشايي راهها و كمك به آسيب ديدگان به اجرا گذاشتند.
وی در خصوص محور دوآب _ بلده تصريح نمود: اين محور در 11 نقطه دچار آسيب جدي شده كه با تلاش شبانه روزي راهداران مرمت و ترميم گرديد.
مهندس نوروزي گفت:براساس برآورده كارشناسان و ايجاد خسارات جدي به راههاي ارتباطي اين منطقه ، بيش از 340 ميليارد ريال خسارت به جسم راه وارد كه در اين ميان محورهاي ارتباطي بلده شهرستان نور بيشترين خسارت را ديدند.

گفتني است جاري شدن سيل در هفته گذشته خسارات جدي به راههاي ارتباطي غرب استان از جمله شهرهاي رامسر ، چالوس ، تنكابن ، كلاردشت و بلده شهرستان نور وارد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار