این شهروندان عمدتا جوان به یاد سربازان مدافع وطن اقدام به روشن کردن شمع در میادن و پارک‎های مرکزی شهر خود کردند و یاد این فرزندان کشور را گرامی داشتند.
کد خبر: ۲۵۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 25 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، پس از درگذشت 14 نفر از سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس و برخی فرخوان‎های سراسری برای تجمع یادبود در میادین و پارک‎های اصلی شهرهای کشور، سه شهر مازندران ساعت 22 دیشب شاهد حضور گرامیداشت برخی شهروندان بود.

پارک ملل ساری، باغ فردوس بابل و خیابان رادیو دریای چالوس سه منطقه از سه شهر مازندران بودند که اگرچه شاهد حضور این افراد بود اما تعداد آنان در هر شهر بسیار اندک بود.

این شهروندان عمدتا جوان به یاد سربازان مدافع وطن اقدام به روشن کردن شمع در میادن و پارکهای مرکزی شهر خود کرده و پس از ساعتی این مکانها را ترک کردند.

نکته جالب اینکه بر اساس اخبار اولیه که از کشته شدن 19 نفر حکایت داشت، هنوز هم بسیاری از پیامهای فضای مجازی بر 19 یا 20 سرباز تکیه دارد اما تعداد این سربازان در آمار اولیه 13 نفر و با درگذشت بیستیم قربانی این حادثه به 14 سرباز رسیده است و بقیه آنان را خدمه اتوبوس و مسافران افغانی تشکیل می‎دهند.

قطعا در این حادثه دلخراش که 14 نفر از سربازان تحصیل کرده مدافع وطن جان باختند، کوتاهی و غفلتهایی وجود داشته است که قطعا باید با عوامل آن در هر موقعیتی برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار