کد خبر: ۲۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 24 April 2015
معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران از کاهش ثبت سفارش واردات کالادر فروردین امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این سازمان ابراهیم یعقوبی معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه بخشی از تعرفه های کالاهای وارداتی به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و متقاضی با مسوولیت خودش اقدام به ثبت سفارش می نماید افزود : روند الکترونیکی ثبت سفارش باعث سرعت بخشیدن در فرایند شده و متقاضیان کالا با مراجعه به سایت ثبت و سفارش اقدام به ثبت سفارش واردات کالا می نمایند و پرونده متقاضیان بصورت سیستمی به شعبات بانکها و گمرکات کشورجهت ترخیص کالا ارسال میگردد.

یعقوبی اعلام کرد: در فروردین امسال تعداد ثبت سفارش انجام شده در استان 21 فقره و در فروردین سال گذشته تعداد 83 فقره بود.

وی بخشی از کالاهای وارداتی به استان را خط تولید واحدهای صنعتی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، غلات، چوب و فرآورده های چوبی، آهن آلات و شمش فولادی،مواد شمیایی ، سموم کشاورزی و بخشی از کالاهای سرمایه ای اعلام کرد.

او گفت: تاکنون تعداد203 نفر از معلولین واجد شرایط سازمان بهزیستی و جانبازان عزیز( 70 درصد مازندران) جهت ثبت سفارش واردات یک دستگاه خودرو معلولین با تائید عضویت سامانه، ثبت سفارش کالا انجام داده و فرایند واردات آنها در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار