معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: با پیگیری استاندار در سفر رییس جمهور به مازندران، ساخت کمربندی غربی استان به تصویب رسید و شهرداران این مناطق با جدیت پیگیر این موضوع هستند.
کد خبر: ۲۹۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 05 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسن خیریانپور در گردهمایی و تجلیل از بانوان بازنشسته و فرهیخته غرب مازندران که با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده در سینما جهانما برگزار شد، یکی از مهم ترین مشکلات را بُعد مسافت برای تردد مردم غرب استان به مرکز و مدیران کل اعلام کرد و گفت: تفویض اختیارات به مدیران شهرستانی از جمله اقداماتی بوده که برای رفع این مشکل در حال انجام است.   
 
وی افزود: با تدبیر دولت ۵۲ مورد از اختیاراتی که باید به وزارتخانه ها می‌رفت در حال حاضر  به مدیران کل تفویض شده است، همچنین با پیگیری وزیر کشور ۲۴ مورد جدید تفویض اختیار شده تا مردم با سهولت بیشتر خدمات دریافت کنند.
 
معاون استاندار با بیان اینکه ظرفیت های استان بسیار است، متذکر شد: استان مازندران از موقعیت استراتژیکی مهمی برخوردار است که همجواری با پایتخت و کشورهای حاشیه دریای خزر، وجود سه فرودگاه و ۴ تا بندر، بهره مندی از جنگل، باغات کیوی، مرکبات و خاک های مرغوب و بهره مندی آب های سطحی بخشی از این ظرفیت ها است.
 
خیریانپور تصریح کرد: ظرفیت های گردشگری در غرب استان زیاد است. وجود دو تله کابین در چالوس و رامسر و طبیعت بسیار زیبا، نیروی انسانی توانمند و خلاق از ظرفیت های استان است که همه اینها به توسعه استان شتاب می دهد. غرب استان از موقعیت ممتازی برخوردار است و حضور بیشترین مسافر، وجود مناظر طبیعی در منطقه دوهزار، سه هزار، کلاردشت، کجور و بلده و ساحل زیبا از جمله ظرفیت های غرب استان است.
 
وی افزود: در هفته دولت ۷۹۹ پروژه عمرانی با اعتبار  ۶۲۲ میلیارد تومان افتتاح شد. در مجموع به ارزش هزار میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در استان مازندران به بهره برداری رسید. همچنین استان مازندران در زیرساخت ارتباطات بعد از تهران دومین استان کشور است و برای گسترش روابط با کشورهای حاشیه خزر ظرفیت خوبی دارد.  
 
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار