کد خبر: ۳۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 06 May 2015
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی برای مسکن روستایی گفت: تسهیلات مسکن روستایی با تصمیم هیئت دولت امسال افزایش نمی‌یابد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، 112 هزارمین مسکن روستایی کشور صبح امروز با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای باقرتنگه بابلسر به بهره‌برداری رسید.

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه امسال 348 هزار واحد مسکن مهر در دست اقدام است که تا به امروز 280 هزار واحد به مرحله بهره‌برداری رسید و بقیه تا پایان سال باید به بهره‌برداری برسد، گفت: برای هر واحد 25 تا 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود مجوز پرداخت تسهیلات از وزارتخانه دریافت شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه به افتتاح یک‌هزار و 450 واحد مسکن مهر اشاره و اظهار کرد: پروژه 108 واحدی بهنمیر با هزینه 9 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
وی درباره پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی برای مسکن روستایی گفت: تسهیلات مسکن روستایی با تصمیم هیئت دولت امسال افزایش نمی‌یابد.

تابش در این باره اضافه کرد: بنیاد مسکن به دنبال افزایش تسهیلات است اما بانک‌ها مشکلاتی دارند با این وجود پیشنهاد افزایش تسهیلات از سوی این نهاد ارائه شد که تاکنون مورد موافقت قرار نگرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه یک‌میلیون و 800 هزار نفر تاکنون از تسهیلات وام روستایی برخوردار شدند، درباره سامان‌دهی طرح هادی در روستاها، تصریح کرد: طرح هادی در 14 هزار و 500 روستا به بهره‌برداری رسید و برای 2 هزار روستا امسال به اتمام می‌رسد.

سید مجید هاشمی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران نیز در این مراسم گفت: از زمان اجرای طرح پرداخت وام به روستاییان تاکنون 122 هزار نفر برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کردند که 112 هزار واحد از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهره‌برداری طرح هادی شورمست سوادکوه برنامه بعدی سفر تابش به مازندران است.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار