کد خبر: ۳۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 08 May 2015
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به انسان‌های کمک ‌دوستانه هلال‌احمر به یمن، گفت: کشتی کمک‌های هلال‌احمر فردا به سمت یمن راهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی ولی‌پور ظهر در سخنرانی قبل از خطبه امروز نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه براساس قانون، جمعیت هلال‌احمر وظیفه فعالیت در حوزه بهداشت و درمان در داخل کشور و امداد و نجات را در خارج از کشور هم بر عهده دارد، اظهار کرد: کمک ‌انسان‌‌دوستانه جمعیت هلال‌احمر فردا به سمت یمن راهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر در حال ساخت دو مرکز درمانی در نجف و کربلا است و از مردم خیر تقاضا می‎کند برای ساخت این مراکز مشارکت کنند، افزود: با تفاهم‌نامه‌ای که اوایل سال گذشته با آموزش و پرورش مازندران داشتیم به 25 هزار نفر از دانش‌آموزان خدمات آموزشی در زمینه امداد و کمک‌های اولیه ارائه شد و تا پایان سال تحصیلی 93 این تعداد به دو برابر می‌رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به حادثه‌خیزی مازندران، ادامه داد: از مردم تقاضا داریم با مراجعه به شعبه‎های جمعیت هلال‌احمر از آموزش‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه به صورت رایگان برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین بخش از خدمات جمعیت هلال‌‌احمر در حوزه اجتماعی به وسیله سازمان داوطلبان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: در این حوزه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد با تکیه بر اعتماد مردم، بعد از اوقاف، دومین موسسه‌ای است که از بیشترین موقوفات برخوردار است و مازندران هم بعد از کرمان، دومین استانی است و بیش از 90 درصد از تجهیزات و املاک این نهاد اهدایی است و از روح بلند مردم استان تشکر می‌کنیم.

ولی‌پور با اشاره به اینکه بیش از 200 پروژه داوطلبی در نقاط محروم استان اجرا شد که بیش از 15 هزار داوطلب مشارکت داشتند، یادآور شد: بیش از 100 هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه خدماتی که در هلال‌احمر مازندران ارائه می‌شود را مرهون لطف خدا، امدادگران و خیران انسان دوست و ... هستیم، گفت: در کنار همکاران ما در سایه حمایت‌های مسئولان ارشد استان، نسبت به اجرای این وظایف عمل می‌کنیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار