کد خبر: ۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 13 May 2015
 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به تربیت نیروهای ماهر در نظام مهندسی استان، گفت: ۶۲ هزار کارگر ماهر در مازندران شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، تورج نائیج‌پور امروز در همایش یک‌روزه روابط عمومی مازندران در مجتمع فرهنگی و رفاهی اریکه آریایی شهرستان آمل با بیان اینکه نقش روابط عمومی در این سازمان بارز بوده و در ابعاد مختلف کمک زیادی می‌کند، اظهار داشت: در این امر نقش رسانه در ترویج نظام مهندسی پررنگ بوده و همیشه یا و یاور این سازمان بودند.

وی با تاکید براینکه سعی می‌شود در آینده کارگاه آموزشی در این سازمان انجام شود، افزود: سازمان نظام مهندسی مازندران وظایف مختلفی در بعد نهادی، صنفی، دانش فنی، حفاظتی و نظارتی دارد که در تمام ابعاد نقش روابط عمومی کمک ویژه‌ای برای پیشرفت اهداف دارد.

نائیج‌پور ادامه داد: تاکنون این سازمان با همکاری فنی‌وحرفه‌ای مازندران 62 هزار کارگر ماهر در استان شناسایی شدند که با آموزش‌های لازم به آنها کارت مهارت داده شد.

وی با اعلام اینکه 5 حوزه جمعیت داوطلبی در نظام مهندسی مازندران راه‌اندازی شده است، گفت: از جمله این حوزه‌ها می‌توان به حفظ محیط زیست، کمک سوانح، حفظ منابع شهر، بیماری‌های خاص و معماری شهرسازی اشاره کرد.

ناییج پور با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی مازندران با 27 هزار عضو 40 درصد زیر 30 سال و 70 درصد زیر 40 سال، مجموع نخبگان و تحصیل‌کردگان جامعه را در خود جای داده است، تصریح کرد: این سازمان در حادثه برف گذشته وظیفه ملی خود را انجام داده و  تفاهم‌نامه‌ای با سازمان هلال‌احمر مازندران به امضا رسانده تا از اعضای فعال در حوزه امدادی بکارگیری شود.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی در دستگاه‌ها را به عنوان مشاور برای مدیران بیان کرد و گفت: روابط عمومی باید ارتباط موثری با ذی‌‌نفعان درون‌سازمانی داشته باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با تاکید براینکه روابط عمومی در زمینه پرسنل ستادی نقش کلیدی دارند، گفت: این نظام در مازندران با 300 نفر عضو و 27 هزار عضو، نقش تمرکززدایی در استان را دارد که اساسی‌تر محور تفکر بر توسعه پایدار با نگاه به آیندگان است.

وی ادامه داد: مازندران با یک و نیم درصد از مساحت کشور و چهار درصد جمعیت کشور دارای سه برابر نرم مساحتی جمعیت را به خود اختصاص داده و بزرگ‌ترین جنگل و دریاچه کشور  را دارد، بنابراین روابط عمومی‌ها می‌توانند از داده‌های نعمات خدادادی این استان بهترین راه‌کارهای علمی و کاربردی را برای مدیران بکار ببرند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار