هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که با شکل گیری جریانات جنوبی بر روی سواحل جنوبی خزر ، دمای هوای این استان در روزهای آینده افزایش یابد.
کد خبر: ۳۵۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 06 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، هواشناسی مازندران عصر جمعه با انتشار اطلاعیه ای ، نوشت :
تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ، شکل گیری جریانات جنوبی را طی چهار روز آینده بر روی سواحل جنوبی دریای خزر نشان می دهد .
 
در این اطلاعیه نتیجه گیری شده است که شهروندان مازندران تا روز دوشنبه بیستم ماه دی شاهد افزایش دما ، کاهش رطوبت و وزش باد گرم بویژه در دامنه ها و ارتفاعات باشند.
** یکشنبه گرم برای ساروی ها
هواشناسی مازندران در این اطلاعیه میزان افزایش دمای هوا در این مدت را ذکر نکرد ،ولی جدول پیش بینی چهار روزه نشان می دهد که دمای هوای شهر ساری ، مرکز استان نسبت به روز پنجشنبه تا 6 درجه افزایش می یابد.
 
دمای هوای ساری امروز جمعه در گرم ترین زمان از 17 درجه سانتی گراد بالای صفر فراتر رفت و فردا با یک درجه افزایش به 18 درجه می رسد.
مردم ساری بیشترین افزایش دما را روز یکشنبه با 20 درجه سانتی گراد بالای صفر تجربه خواهند کرد ولی روز دوشنبه با 2 درجه کاهش دوباره به 18 درجه می رسد.
وضعیت جوی استان هم بر اساس جدول پیش بین هفت روزه هواشناسی در هفته آینده تغییر قابل توجهی نخواهد کرد و هوای مازندران صاف تا نیمه ابری باقی می ماند.
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار