مدیر کل بیمه سلامت مازندران گفت: متاسفانه برخی از افراد و موسسات سودجو با استفاده از عنوان و نام بیمه سلامت مبادرت به سوء استفاده از هموطنان می کنند.
کد خبر: ۳۵۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 12 January 2017
 ایسنا، رسول ظفرمند در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایجاد تعامل هرچه بیشتر با مجموعه قضایی استان را موجب ارتقای سیستم بیمه سلامت استان و جلوگیری از تضییع حقوق بیمه شدگان و سازمان برشمرد.
 
وی با اشاره به همکاری مطلوب مجموعه قضایی استان در راستای جلوگیری از برخی از سوء استفاده ها از عنوان سازمان بیمه سلامت اعلام کرد: متاسفانه برخی از افراد و موسسات سودجو با استفاده از عنوان و نام بیمه سلامت مبادرت به سوء استفاده از هموطنان می کنند که این کار با حضور مقابل منازل و یا تلفنی و با اخذ وجه انجام می شود که دستگاه قضایی می تواند نقش بسیار موثری در برخورد با این افراد داشته باشد.
 
ظفرمند افزود: افتخار ما این است که در حال حاضر هیچ فرد بیمه نشده ای را در کشور نداشته باشیم و بر این اساس و با اجرای طرح ملی بیمه سلامت همگانی، بیش از 270 هزار نفر از مازندرانی های فاقد پوشش بیمه درمان به صورت رایگان، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
 
وی ادامه داد: نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این جمعیت بیش از  یک میلیون و 100 هزار نفر را روستاییان تشکیل می دهند.
 
حجت الاسلام و المسلمین جعفری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در سخنانی با بیان اینکه سازمان ها باید ارتباط تنگاتنگی با مراجع قضایی داشته باشند، افزود: باید با سوء استفاده در هر عنوان و جایگاهی برخورد کرد و دستگاه های اجرایی نیز می بایست در کنار مراجع قضایی، این سوء استفاده ها را شناسایی و اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار